Vertraging synchronisatie Garmin - Connect
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb volgens mij hier recent wel eens iets langs zien schuiven, maar weet niet meer waar.
Zijn er laatste weken meer mensen die een forse vertraging ervaren bij het updaten van je Garmin naar Connect?
Tot enkele weken was het razendsnel, zeg maar gewoon direct bij het binnenkomen in huis Piep-piep.
Tegenwoordig duurt het soms een half uur, enkele keer nog langer. Irritant!
Hebben meer mensen die ervaring?
Zijn er laatste weken meer mensen die een forse vertraging ervaren bij het updaten van je Garmin naar Connect?
Tot enkele weken was het razendsnel, zeg maar gewoon direct bij het binnenkomen in huis Piep-piep.
Tegenwoordig duurt het soms een half uur, enkele keer nog langer. Irritant!
Hebben meer mensen die ervaring?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik had dit vorige zondag ook.
Ik had van gewoonte mijn GPS al uitgezet maar merkte na enige tijd dat de rit niet was geupload.
Daarna toestel terug opgezet en toch enige tijd moeten wachten, synchroniseren duurde relatief lang.
Ik had van gewoonte mijn GPS al uitgezet maar merkte na enige tijd dat de rit niet was geupload.
Daarna toestel terug opgezet en toch enige tijd moeten wachten, synchroniseren duurde relatief lang.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik had hierover al gepost in het garmin 530 topic. Heb ook hetzelfde probleem.
Ritten uploaden gaat bij momenten ook wel eens wel heel snel, maar het is niet meer consistent...
Ritten uploaden gaat bij momenten ook wel eens wel heel snel, maar het is niet meer consistent...
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb ik ook al gehad week of 2 geleden. Strava ontkoppeld, weer gekoppeld en opgelost.
Less is bore