Bianchi heeft samen met het herenmode merk Strellson een consumentenactie opgezet, waarbij diverse aantrekkelijke prijzen te winnen zijn. 

De Strellson fiets is een single-speed, gemaakt door Bianchi. Bij de ontwikkeling van dit model hebben de ontwerpers vanBianch zich sterk laten inspireren door de bekende fietskoeriers in New York, die doorgaans veel op single-speeds rijden. Bianchi en Strellson zijn van mening dat zo’n fiets wel bij de zakenman in een kostuum past, zeker in deze tijd!

Vandaar dat deze gezamenlijke consumentenactie met Bianchi een logisch gevolg is. Binnen deze actie wordt gebruik gemaakt van social media. Deelnemers moeten op de Facebook pagina van Strellson de button “Vind ik leuk” aanvinken en vervolgens ook nog een verhaaltje over een fietsavontuur plaatsen. Daarmee maken dedeelnemers kans een pak, de Bianchi Strellson of een reis naar New York.

Hier de link voor de startpagina, en kijk zeker even naar de video:

http://www.strellson.com/en/4009-Strellson-meets-Bianchi
 
 
www.bianchi.com