Mark Cavendish heeft een eigen merk gelanceerd: CVNDSH. Met de ondertitel FST AS FCK moet het merk een brutale uitstraling krijgen. De huiskleur is groen: de kleur van de trui waar de 28-jarige Brit de komende Tour de France vol voor gaat.

Tijdens de afgelopen ronde van Italie werd al een speciale editie van de Specialized Venge onder de naam CVNDSH gepresenteerd. Van deze fiets zijn slechts 350 exemplaren gemaakt. In het Verenigd Koninkrijk is de speciale fiets al uitverkocht.

Cavendish presenteerde geen nieuwe producten onder zijn nieuwe merknaam. Volgens James Booth, de marketing manager van Specialized in het Verenigd Koninkrijk, komt CVNDSH behalve met fietsen of fietsartikelen mogelijk ook met producten die niet fietsgerelateerd zijn.

Cavendish zelf zegt op de website van Brand Republic: ”Als mensen over mij als wielrenner spreken, dan is het eerste wat ze zeggen: snelheid. Snelheid moest dus absoluut in mijn logo terugkomen”. Over de groene trui zegt de Brit: ”Voor mij is de groene trui een icoon. Daarom wil ik dat mijn merk deze kleur voert”.