Af en toe een boink als je op slecht asfalt rijdt en de constante neiging om een half wieltje vóór je maatje te rijden.De Pro 1 Disc is afgemonteerd met Ultegra Di2, hoge SLR-wielen, flat mount 140 millimeter schijven, steekassen en een 36/52 crankstel met ingebouwde vermogensmeter. Deze Pro Disc is beter dan de oude Propel. Hij is moderner, oogt spectaculair, hij remt natuurlijk beter en het rijplezier is wat je verwacht van een aero racer. Lekker veel geluid door de hoge wielen, af en toe een boink als je op slecht asfalt rijdt en de constante neiging om een half wieltje vóór je maatje te rijden… lekker hoor.Blikvanger van de nieuwe Propel is het Contact SLR/SL Aero stuur, waarin onder andere de junction van de Di2 zit en waar de remleidingen door het oversized platte stuur worden geleid. De speciale spacers bepalen op de testfiets vooral de looks. Denk ze maar weg als je je eigen fiets bestelt; heb je een ‘toren’ aan spacers nodig, dan heb je wellicht de verkeerde Giant…
Diepblauw. Mooi!
Die vier kleine schroefjes…
Hoe hoog wil je je achtervelg hebben?
Sprinten in Nice! Net als de profs…