Alles over vakanties op én met de fiets

SKITS Monstertijdrit 2009

corniel
Forum-lid HC

corniel 24 jun 2009 13:51

Wederom organiseert SKITS dit jaar een uniek evenement in de Flevopolder. Een evenement waarin het uiterste van de deelnemers wordt verwacht wanneer zij in een individuele tijdrit over 122,4 km tegen zichzelf, tegen anderen en de wind strijden.

Afbeelding

Net als de afgelopen twee jaar ga ik dat zondag 27 september zelf ondervinden. Vorig jaar reed ik een fraai pr, maar dit jaar moet het nog harder. Wellicht doen er wederom nog meer forumleden mee. Of gaan deze allen sur-placen in de Rotterdamse havens tijden de forummeeting?

Aanmelden
Aannmelden kan door een e-mail te sturen naar wcAfbeeldingskits.nl. Vermeld hierin naam, adres, telefoonnummer, SKITS-lid of niet en geschatte (gemiddelde) snelheid.

Deelnemende forumleden
- Auke
- Corniel
- Robbebopper
- Cesar_
- matthijs987
- zazu

Links
Monstertijdrit 2008
Monstertijdrit 2007
Informatie van SKITS

p.s. Mocht SKITS interesse hebben in mijn poster, laat dit dan weten (ik heb hem ook in hi-res).
Laatst gewijzigd door corniel op 04 jan 2012 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

ariejee
Forum-lid

ariejee 24 jun 2009 14:07

Lijkt me wel stoer. Staat met potlood in mijn agenda.

stokie
Forum-lid

stokie 24 jun 2009 14:15

Doe je deze op de tt fiets of op je koersfiets?

corniel
Forum-lid HC

corniel 24 jun 2009 14:19

@Stokie:

Afbeelding

Op de tt-machine. Maar Stokie, ook niet iets voor jou?

stokie
Forum-lid

stokie 24 jun 2009 14:28

op zich ben ik er wel voor, ware het niet dat dit jaar 11 oktober het NK baan al is voor duurrenners. Misschien wil ik daar eens kijken wat mogelijk is. In dat geval past 123 km afzien er niet echt in.

Daarnaast zijn er nog een paar leuke wedstrijden in het buitenland aan het einde van het seizoen. Misschien dat we met een groepje daaraan mee gaan doen.
Maar ik zou het toch ook wel een keer willen ervaren, zo'n idiote afstand:D

casran
Forum-lid HC

casran 24 jun 2009 14:46

Misschien steek ik deze wel in mijn programma dit jaar, lijkt me een mooie training voor de lange afstandstriatleet; ik zou deze zomer ook een 4km open water zwemwedstrijd meedoen, dus waarom dit niet.

Tegen wanneer moeten de inschrijvingen binnen zijn?

Kan iemand hier mij een "home stay" voor 2 personen (een kamertje met een bedstee) in de buurt bezorgen? Mail pieter@pieterdeneve.com daarvoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 24 jun 2009 15:03

Wat is in de buurt? Als Delft dicht genoeg is (maar dus nog altijd een end rijden), dan ben je altijd welkom!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

casran
Forum-lid HC

casran 24 jun 2009 22:08

[quote="de zwarten"]Wat is in de buurt? Als Delft dicht genoeg is (maar dus nog altijd een end rijden), dan ben je altijd welkom![/quote]

Bedankt voor het aanbod, de zwarten. September is nog ver weg, dus ik zal het dan eens bekijken (kaart van Nederland erbij nemen en zien of Amsterdan nu echt noordelijker ligt dan Breda, lol).
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 08 jul 2009 13:49

Ik schreef een mailtje volgens de instructies van topic-opener Corniel, maar kreeg geen antwoord. Gaat deze tijdrit dit jaar door of niet??

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 08 jul 2009 13:56

Dat gaat wel door hoor. Ze zijn meestal niet zo snel met beantwoorden van hun e-mail. Het zijn wel studenten natuurlijk... ;)

Vorig jaar kreeg je volgens mij ook pas een dag van te voren de info met startlijst e.d.

casran
Forum-lid HC

casran 08 jul 2009 14:16

[quote="Bottecchia"]Dat gaat wel door hoor. Ze zijn meestal niet zo snel met beantwoorden van hun e-mail. Het zijn wel studenten natuurlijk... ;)

Vorig jaar kreeg je volgens mij ook pas een dag van te voren de info met startlijst e.d.[/quote]

Owkay, thx. Studenten zitten in Vlaanderen nu uit te puffen van de examens in juni, dus dat zal met de Nederlandse studenten niet veel anders zijn :) De kans is niet gering dat we met een groepje Belgische triatleten eens komen fietsen daar in de Flevopolder ;-)

corniel
Forum-lid HC

corniel 14 aug 2009 15:45

Robbebopper schreef:Corniel, hoe zit dat bij de MTR? Ik heb me inmiddels ook opgegeven, en heb ook al wat zitten googelen, maar in het parcours zijn weinig bochten die je gemiddelde onderuit kunnen halen.

Ik beantwoord de vraag maar hier, want volgens mij heeft het niet zoveel van doen met hoe hard de gemiddelde toerrijder rijdt ;): Ik heb vorige editie mijn remmen een keer aangeraakt dat ik me kan herinneren. Dat was toen ik de openbare weg opstuurde en er een oto aankwam. De bochten lopen prima. Hoogstens is het het moment dat je (zeker de tweede en derde ronde) even het lijf strekt, en dus uit dus even de armen uit de triathlonbeugel haalt. Maar je kan toch wel zeggen dat de kruissnelheid nagenoeg gelijk is aan kruissnelheid.
Laatst gewijzigd door corniel op 22 dec 2011 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie