Movement by Campa
-
- Forum-lid HC
Dat is geen mismatch, dat is volgens de stijlpolitie
Ook voor de minder hippe fietser zijn er tal van merken genre Castelli, Vermarc, Agu, Nalini, ...kortom de grotere merken.daniel1975 schreef: ↑12 dec 2017 11:49 Er zijn ook mensen die niet in die hippe merken willen rijden. Die geen baardje hebben en hip willen zijn
De kleding ziet er wel fraai uit vind ik persoonlijk, maar vraag mij af of ze het niet beter onder een sub-merk a la Fulcrum hadden kunnen stoppen om een breder publiek te pakken. Nu mis je de volledige shimano-gemeente.
Ik stel me ook de vraag of Camapgnolo deze kledign effectie zelf maakt of dat deze ergens anders onder licentie ontwikkeld en geproduceerd wordt (zoals ook vaak bij hippe merken gebeurt). Een complete ontwikkelings en productielijn uit de grond stampen vanuit het niets lijkt me niet vanzelfsprekend als je enkel ervaring hebt in het bewerken van metaal en carbon.
Ook akkoord met je submerk visie.
Nike maakt zelf ook geen kleding, die doen niet veel anders dan ontwerpen en reclame maken. Zo gaat dat in de kledingindustrie (en bijna de gehele non-food consumentenmarkt). Waarom zou Campa daar dan een uitzondering op moeten zijn?
Als die teasers er niet waren hadden wij het er nu niet over dus blijkbaar werkt het.
Als die teasers er niet waren hadden wij het er nu niet over dus blijkbaar werkt het.
Campagnolo Ultra Dork
wat een dooddoener, ik had wel iets spectaculairder verwacht!
mooie kleding, maar de dooddoener heeft de overhand!
daarnaast (voor mij) is campa wielen nok op een sram afgemonteerde fiets,
evenals spd op een campa afgemonteerde fiets,
ik zal dus niet snel campa kleding aanschaffen; enkel vanwege die duimshifter, daar zit de angel!
ik zal dus niet snel campa kleding aanschaffen; enkel vanwege die duimshifter, daar zit de angel!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wat voor wielerterm is "nok"? wielen is (zijn?) nok. spd kan ook nok zijn? Een nok is toch bedoeld om wat anders aan te bevestigen of tegen te houden? Ik kan dit niet zo goed plaatsen met bewegende onderdelen als wielen en pedalen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
ah, weer wat geleerd
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Je had dus sowieso niks van Campa gekocht...? Dan valt het dooddoener gehalte ook wel mee.TKMP schreef: ↑13 dec 2017 10:10 wat een dooddoener, ik had wel iets spectaculairder verwacht!
Campagnolo Ultra Dork