Als ik dat goed begrijp drink jij héél wat koffie tijdens het 'fietsforum' bezoek.
Steeds opnieuw inloggen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Forum is nu razendsnel. Het kan dus wel.....
Less is bore
Update:Orlok schreef: ↑15 jan 2018 18:56 Het komt bij mij wel eens voor dat er opnieuw moet worden ingelogd soms meerdere keren op een dag, eerst op fiets.nl en dan ook nog een keer op het forum. Omdat de inloggegevens door Chrome worden beheerd is het voor mij alleen maar een tweetal keren klikken op inloggen om weer ingelogd te zijn, no big deal dus. Waar ik mij wel aan stoor is de lange wachtijden voordat een pagina is ingeladen en dus wordt geopend.
Sinds een paar dagen niet meer het meerdere keren inloggen gehad, dus . . . .
De pagina's worden nu ook wat sneller geopend, dus . . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaaaaaaaap, weer niet vooruit te branden.
Wie kan mij uitleggen waarom het soms wel aangenaam snel is, en soms een ramp? Kan gedurende dag wisselen.
Wie kan mij uitleggen waarom het soms wel aangenaam snel is, en soms een ramp? Kan gedurende dag wisselen.
Less is bore
Dat idee begin ook ik te krijgen want vandaag was het weer bar en boos n.l. een extra keer inloggen op fiets.nl en op het forum en uiteraard weer traag. Verder heb ik nu al een paar keer gehad dat de doorgestuurde link per e-mail in het zgn. zoekvenster van de browser (Chrome) blijft hangen en ik een extra klik moet geven om de opdracht tot het openen van de pagina af te ronden, anders doet hij het niet of trager.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Marcopfiets
- Forum-lid
Na er vandaag een hele tijd uit gelegen te hebben is het nu prachtig snel. Hopelijk blijft het zo.
- Sweety2008
- Forum-lid
Hoe zeggen ze in Duitsland:"Die Hoffnung stirbt zuletzt"
Ghost Nivolet 6LC