Canyon
-
- Forum-lid
Wat een mooie kleur
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mooie kleur... Jammer dat de schijven zo dicht zijn. Trekt op deze foto wel heel erg de aandacht.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- LongTallErne
- Forum-lid
:Mooi fietsje, ontzettend gave kleur, dat blauw winkthumb:
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eindelijk, een niet-zwarte Canyon. Mooi!
Opbouwende kritiek: zwarte pedalen, bidonhouders en lint&zadel in zelfde kleur zouden het een rustiger geheel maken.
Opbouwende kritiek: zwarte pedalen, bidonhouders en lint&zadel in zelfde kleur zouden het een rustiger geheel maken.
Less is bore
Ik vind hem/haar erg mooi. Laatst al eens buiten gespot.
Doordat er op bovenbuis ook een biesje wit zit, vind ik het stuurlint en bidon houders er geo dbij passen. De pedalen zou ik ook in zwart hebben genomen. Maar who cares. Heb je er al op gefietst? En? En? En?
Veel plezier en veilige km's.
Ohja, in het eggie vallen de schijven niet zo op. Ik denk ongelukkige foto.
Doordat er op bovenbuis ook een biesje wit zit, vind ik het stuurlint en bidon houders er geo dbij passen. De pedalen zou ik ook in zwart hebben genomen. Maar who cares. Heb je er al op gefietst? En? En? En?
Veel plezier en veilige km's.
Ohja, in het eggie vallen de schijven niet zo op. Ik denk ongelukkige foto.
Hele mooie fiets! Ik heb 10 minuten geleden bijna dezelfde besteld er stond een blauwe Ultimate CF SL Aero in de outlet vandaag. Heel even getwijfeld, want 2017 model, maar de 1000,- korting gaf toch wel de doorslag.
Foto's volgen zodra de fiets binnen is.
Foto's volgen zodra de fiets binnen is.
Idd , schijven van SRAM zijn mooi open. Passen volgens mij ook.MarkVeenstra schreef: ↑20 mar 2018 20:36 Mooie kleur... Jammer dat de schijven zo dicht zijn. Trekt op deze foto wel heel erg de aandacht.
Mooi ding! Ik heb dat frame nu een maandje en moet zeggen dat hij erg goed bevalt. Heb trouwens de garmin houder weer teruggestuurd, vond het een lomp ding en de garmin zit veel te laag onder het stuur. Heb nu één van Rec-mounts (type 31)
https://www.amazon.com/REC-MOUNTS-AeroC ... B01FWXUGVM
Garmin sluit nu precies aan bij het stuur, de houder is subtieler en erg degelijk materiaal, iig geen plastic.
Wowzers, wat een prachtige bak ! Na mijn kerosene rode Ultimate CF uit 2011 (door UC opnieuw laten spuiten) en jet silver Ultimate CF SLX uit 2016 zou deze blauwe kleur zo maar de volgende in de garage kunnen worden