Dat ligt aan jezelf gedeeltelijk qua remmen en de bouwer van de wielen.
Ik heb goede ervaring met velgen van lightbicycle.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Dat ligt aan jezelf gedeeltelijk qua remmen en de bouwer van de wielen.
Voor de leverancier bedoel je neem ik aan?daniel1975 schreef: ↑28 jun 2018 08:00man man man, wat een flauwekul is dat zeg. Extra centjes schrapen.Maatwielen schreef: ↑27 jun 2018 10:52
De meeste grote merken leveren geen snelspanners (meer) bij hun naven. Als ik naven bestel bij Hope, Tune of DT Swiss zitten er geen snelspanners bij. Die moeten apart besteld worden.
Nee, absoluut onveilig. Je ligt gegarandeerd voor het eind van de straat plat met een gescheurde velg.
Ben met mijn Farsports met 80kmh afgedaald en heb al mijn tanden nog.
80kg:mont aigoual schreef: ↑28 jun 2018 20:25
Bedankt voor het delen van je ervaring van hookless velgen op een wegfiets. Goed om te weten en een wens voor op het lijstje.. Met wat voor spanning rijd je een dergelijk brede band?
Ja! De naaffabrikant idd.nijkie schreef: ↑29 jun 2018 07:33Voor de leverancier bedoel je neem ik aan?daniel1975 schreef: ↑28 jun 2018 08:00man man man, wat een flauwekul is dat zeg. Extra centjes schrapen.Maatwielen schreef: ↑27 jun 2018 10:52
De meeste grote merken leveren geen snelspanners (meer) bij hun naven. Als ik naven bestel bij Hope, Tune of DT Swiss zitten er geen snelspanners bij. Die moeten apart besteld worden.
Ik heb een setje 50 mm full carbon aliexpress wielen met powerway naven. Ik gebruik de fiets waar die velgen instaan enkel voor snelle ritten en dikwijls in peloton. Staan nu zo'n 4.000 km op en die rijden nog steeds super. Ik gebruik ze wel enkel bij droog weer en vlakke ritten. In het gebergte durf ik ze niet steken, dan komen m'n ouwe trouwe Racing Zero's er weer in.