Materiaaltransfers voor 2021
- Sunweb naar Cervelo
- CCC naar Giant
- EF Education First gaat met Rapha kleding rijden
vul aan... !
- CCC naar Giant
- EF Education First gaat met Rapha kleding rijden
vul aan... !
Laatst gewijzigd door havana op 10 aug 2020 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Moet je wel wat bijleggen voor die nieuwe s5 ben ik bang
Als ik iets opmaak uit de bovenste reacties dan is het dat er totaal geen pijl op te trekken wie wie sponsort. De oude BMC ploeg die niet meer gesponsord wordt door BMC. Een Canadees fietsmerk dat voor een Duits/Nederlandse ploeg kiest. Rapha dat voor het team met de lelijkste naam (op die Fransen na) kiest.
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Als ik iets opmaak uit de bovenste reacties dan is het dat er totaal geen pijl op te trekken wie wie sponsort. De oude BMC ploeg die niet meer gesponsord wordt door BMC. Een Canadees fietsmerk dat voor een Duits/Nederlandse ploeg kiest. Rapha dat voor het team met de lelijkste naam (op die Fransen na) kiest.
Het is deels wel logisch. Cervélo wil de Duitse markt veroveren, zeker nu Focus geen WT team meer sponsort.
Voor Giant is het geen optie om géén speler te zijn in de WT. CCC was simpelweg één van de weinige opties.
En Rapha is ook logisch aangezien men graag een Amerikaanse ploeg wil sponsoren - de thuismarkt.
Voor Giant is het geen optie om géén speler te zijn in de WT. CCC was simpelweg één van de weinige opties.
En Rapha is ook logisch aangezien men graag een Amerikaanse ploeg wil sponsoren - de thuismarkt.
-
- Forum-lid HC
I stand corrected.
-
- Forum-lid
Scherp