Veldritseizoen 2018 / 2019
Pauwels was eigenlijk zelden tot nooit agressief genoeg in de koers, alsof hij het niet echt wilde. Zal wel een deel van zijn karakter zijn.
Heeft toch een mooie carrière gehad. Al die jaren op de fiets hebben er ook voor gezorgd dat hij geen varkensboer moest zijn, wat hij echt niet wilde maar anders wel zijn lot had geweest.
Meeusen is in een ander bedje ziek. Die traint gewoon niet graag en dus veel te weinig. Nys heeft nog geprobeerd er iets aan te doen toen hij bij Telenet reed maar dat was tevergeefs.
Zelfs in zijn topjaren was Meeusen nooit goed aan het begin van het jaar omdat hij altijd met trainingsachterstand begon. Op zich is het nog straf dat hij wel grote (klassements) koersen heeft gewonnen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik mag graag naar Wuyts luisteren als de cauwer naast hem zit. Als dat niet zo is schakel ik onder protest over naar het NL commentaar.
Eurosport nooit! Tenzij er geen alternatief is maar dan nog met geluid op nul
Eurosport nooit! Tenzij er geen alternatief is maar dan nog met geluid op nul
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Interessant, wist ik niet. Sympathieke kerel wel, ooit eens tegengekomen toen hij aan het losrijden was een uurtje nadat hij een cross bij ons in de buurt had gewonnen. Riep proficiat naar hem, neep direct z'n remmen toe en toch een kwartier staan mee babbelen in een godvergeten landweg.TL@ schreef: ↑12 feb 2019 08:43 Meeusen is in een ander bedje ziek. Die traint gewoon niet graag en dus veel te weinig. Nys heeft nog geprobeerd er iets aan te doen toen hij bij Telenet reed maar dat was tevergeefs.
Zelfs in zijn topjaren was Meeusen nooit goed aan het begin van het jaar omdat hij altijd met trainingsachterstand begon. Op zich is het nog straf dat hij wel grote (klassements) koersen heeft gewonnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol: ik denk dat dit de definitie is van niet graag trainen; het eerste excuus zoeken om te kunnen stoppen (in dit geval een vriendelijke fan tegenkomen). Je bent danwel sympathiek maar je trainingsarbeid - in dit geval recuptraining- schiet er bij in.Pelep schreef: ↑12 feb 2019 12:11 ...
Interessant, wist ik niet. Sympathieke kerel wel, ooit eens tegengekomen toen hij aan het losrijden was een uurtje nadat hij een cross bij ons in de buurt had gewonnen. Riep proficiat naar hem, neep direct z'n remmen toe en toch een kwartier staan mee babbelen in een godvergeten landweg.
Walter