Wielerseizoen 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helaas voor mijzelf: als ik Sky of QS zie rijden is dit de 1e gedachte ja. En als je ziet dat ze dit weekend 40 bloedzakken vinden, incl een centrifuge, is het niet zo vreemd dat ik bij VanMol direct aan zijn oude praktijken denk.
Ik heb nog steeds geen ander goed argument gehoord waarom zulke criminele artsen nog in sport aanwezig zouden zijn.
Wegkijken en juichen mag ieder voor zich doen, net zoals ik ook mijn vraagtekens mag zetten.
Ik heb nog steeds geen ander goed argument gehoord waarom zulke criminele artsen nog in sport aanwezig zouden zijn.
Wegkijken en juichen mag ieder voor zich doen, net zoals ik ook mijn vraagtekens mag zetten.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Joh ga lekker in het dopingtopic zitten klagen ipv in elk ander topic telkens weer dezelfde gal te spugen!
Net weer een prachtige overwinning van QS’ Stybar gezien. Sterk staaltje stalen zenuwen en pure krachtsinspanning op het juiste moment. Van Avermaet had zijn kruid iets te vroeg verschoten. En Wellens is het kind van de rekening.
Net weer een prachtige overwinning van QS’ Stybar gezien. Sterk staaltje stalen zenuwen en pure krachtsinspanning op het juiste moment. Van Avermaet had zijn kruid iets te vroeg verschoten. En Wellens is het kind van de rekening.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik zijn voorbeelden van forummers die om minder gedram een een ban hebben gekregen,Pelep schreef: ↑02 mar 2019 16:48Man man, je riedeltje begint afgezaagd te worden. Als je zo moet kijken naar de koers zou ik liever breien.daniel1975 schreef: ↑02 mar 2019 16:44 Weer een voor Van Mol.
De berichten uit Oostenrijk van afgelopen week geven aan dat zijn soort praktijken nog volop gebeuren.
Al die ellende zou een extra impuls moeten geven om al die oude “wonderdoktoren” uit elke sport te flikkeren.
de meest sympathieke renner wint eindelijk eens een koers van naam na vele jaren voor een ploeg die deze wedstrijd in geen 14 jaar gewonnen heeft en en dan gaan ze die jongen nog van doping beschuldigen ook?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Beschuldigen niet direct maar wel laag bij de grondse insiunaties maken. En als dan iemand de terechte opmerking "Arteficiële, opgepompte toppers" maakt n.a.v. de NL-se baanploeg dan volgt er van meneer een verontwaardigde reactie.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het nadeel van een foute ploeg als QS is dat er soms ook sympathieke renners met een hoge gunfactor bij rondrijden, En Stybar is toevallig zo'n renner. Maar ik begrijp Daniel zijn onbehagen wel, ondanks dat ik het Stybar wel gun.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Enzzo
- Forum-lid HC
Misschien wil hij dat een moderator een -opbouwend kritische- opmerking plaatst jegens degene die continu en in elk draadje weer de dopingkaart trekt en daarmee de sfeer een beetje verpest.
En dan wellicht het goede voorbeeld geven door dat in strenge maar bovenal toch beleefde taal te doen zonder beledigingen en insinuaties. En als het even kan ook in correct Nederlands.
Ik vermoed dat hij zoiets wil...
En dan wellicht het goede voorbeeld geven door dat in strenge maar bovenal toch beleefde taal te doen zonder beledigingen en insinuaties. En als het even kan ook in correct Nederlands.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
-
- Forum-lid
We kijken hier niet zo nou...Enzzo schreef: ↑03 mar 2019 11:51 Misschien wil hij dat een moderator een -opbouwend kritische- opmerking plaatst jegens degene die continu en in elk draadje weer de dopingkaart trekt en daarmee de sfeer een beetje verpest.