Wielerseizoen 2019
-
- Forum-lid
Kwam zojuist ook uitgebreid aan bod in het 7uurJournaal op één. Waar ik als wieler geïnteresseerde uit NL, als ik thuis ben, iedere avond op afstem.Pelep schreef: ↑10 jan 2019 19:43 Van Avermaet en CCC:
https://sporza.be/nl/2019/01/10/van-avermaet-stage-ccc/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik lees net dat Wanty al een wildcard voor de Tour heeft gekregen en dat de laatste twee verdeeld worden over drie ploegen: die van Terpstra, die van Barguil en die van Roland
Hoe groot schatten jullie de kans voor Terpstra?
Nu was hij al niet de grootste fan van de Tour maar er zitten toch wel wat ritjes tussen die hem liggen denk ik.
Hoe groot schatten jullie de kans voor Terpstra?
Nu was hij al niet de grootste fan van de Tour maar er zitten toch wel wat ritjes tussen die hem liggen denk ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Inderdaad die gaat liever niet. je kun zijn naam wel vervangen voor Calmejane en dan krijg je wel een interessante stelling.
Je zie nu dat er teveel Franse Toppers kiezen voor de relatieve kalmte en een dik salaris bij een pro continentale ploeg. Uiteindelijk heeft er iemand verkeerd gegokt. Wat mij betreft moet er nog één Franse World Tour ploeg bij komen gezien het talent wat daar momenteel rondfietst.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Klopt ja, was even vergeten dat die ook nog bij Direct Energie rijdt. Wel een winnaartje ja, meer dan Barguil denk ik (op basis van zijn presteren afgelopen Tour)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Het is JUMBO - Visma gelukt om weer in een zeer lelijk shirt te fietsen in 2019. Van de combinatie geel en zwart met de naam JUMBO kan een beetje ontwerper toch een heel sprekend shirt maken?
When the going gets rough the tough get going