Dat probeer ik nu al een hele tijd van jou en nog een paar anderen te horen zeggen: dat niet alles zwart-wit is en dat je af en toe eens moet nuanceren en verder kijken dan je neus lang is. En liefst niet steeds in dezelfde richting kijken en wijzen.daniel1975 schreef: ↑31 mar 2019 21:23 Fiedo, je zet jezelf wel een beetje voor gek zo. Soms kan een seizoen ook gewoon niet goed vallen. Welk jaar was het dat het telkens net-niet was? Dat QS er altijd (!) bij zat naar net nooit won (soms door falende taktiek).
En als bij twee dezelfde auto's met dezelfde motorkarakteristieken één met opgefokte motor rijdt, opgedreven door een gekende foute mecanicien, en dus harder rijdt dan normaal maar die andere auto waarvan de mecanicien nit als fout gekend is, rijdt nog harder dan is het zo goed als zeker dat er met de tweede auto ook of nog meer gesjoemeld is.
Ik denk trouwens ( eigenlijk is het zo goed als zeker) dat doping belangrijker is bij ronderenners dan bij ééndagscoureurs.
En, nee ik ga hier niet terug 7 pagina's volpennen over talent, kwaliteit, groepsgeest, budget, enz.. al 10 keer of meer hetzelfde zeggen, geen antwoord krijgen en dan 2 pagina's verder terug hetzelfde moeten schrijven, bedankt.
Vanaf nu ga ik mij toeleggen op prettiger zaken zoals mijn dopingvrije fietsreis in juni. Piemonte en de col d'agnel en fauniera ( alhoewel, een beetje codeïne en tramazol , wie weet ...) en waarom niet, de andere medereizigers nemen dat wschlk ook