Idd, en niet te vergeten, de concurrentie was in die tijd hoog (Merckx, De Vlaeminck, enz ...)
Wielerseizoen 2019
-
- Forum-lid
Wat een domme wielrenner die Fuglsang. Ik bleef mooi in het achterwiel van die gekkenbekkentrekker uit Frankrijk.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
HEERLIJK !!!!!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Tja, zo kun je er ook tegenaan kijken. Hij heeft vanaf de Bemelerberg het gat helemaal alleen dichtgereden, Alafhilippe gokte erop dat hij het sprintje nog wel zou winnen. Dat is tegen normale tegenstanders logisch, maar dus niet bij Van der Poel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een stommelingen hahaha.
Knap van VDP, maar eigenlijk hebben die twee gewoon van zichzelf verloren.
Ben benieuwd naar de teambespreking bij Astana en QS
Ben benieuwd naar de teambespreking bij Astana en QS

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik wist niet wat ik zag!
Maar prachtig wielrennen gezien. Met een ontknoping die je niet gelooft als je hem niet zelf hebt gezien!
Maar prachtig wielrennen gezien. Met een ontknoping die je niet gelooft als je hem niet zelf hebt gezien!
Ja en neen. Vooral Alaphilippe heeft het laten liggen door te speculeren, anderzijds is MVDP hors categorie. Geen enkele renner rijdt dat nog toe, om dan ook nog eens mee te doen voor de zege - dat hadden ze vooraan ook niet verwacht. Een nieuwe standaard is gezet.daniel1975 schreef: ↑21 apr 2019 17:28 Wat een stommelingen hahaha.
Ben benieuwd naar de teambespreking bij Astana en QS![]()
heeft fuglsang dan ook gedaan de laatste 3 kms met het gekende resultaat!El Pistolero schreef: ↑21 apr 2019 17:00 Wat een domme wielrenner die Fuglsang. Ik bleef mooi in het achterwiel van die gekkenbekkentrekker uit Frankrijk.

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Wat een karakter toont MvdP opnieuw. Hier gaan wij Nederlanders nog veel wielerplezier aan beleven.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
volledig mee ens. Dat die mannen nog zouden terugkeren had niemand verwacht. Ik ook niet want ik was mijn scheerapparaat aan het reinigen toen ik opeens de laatste 500m hoorde wie en wat er zat aan te komen.Pelep schreef: ↑21 apr 2019 17:46Ja en neen. Vooral Alaphilippe heeft het laten liggen door te speculeren, anderzijds is MVDP hors categorie. Geen enkele renner rijdt dat nog toe, om dan ook nog eens mee te doen voor de zege - dat hadden ze vooraan ook niet verwacht. Een nieuwe standaard is gezet.daniel1975 schreef: ↑21 apr 2019 17:28 Wat een stommelingen hahaha.
Ben benieuwd naar de teambespreking bij Astana en QS![]()

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.