Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Marcopfiets
- Forum-lid
Miche Primato 14-23 met twee kmc x8 kettingen en 2 schwalbe durano+ 28mm banden
Flinger Race Pro Clip Mudguards all season, spatborden voor max 25mm banden. Het goedkoopst op ebay.co.uk
Triban fietsshirt.
Decathlon lijkt eindelijk begrepen te hebben dat die schreeuwerige shirts uit/niet mooi zijn.
Deze vind ik wél ok.
Ik lijk wel tussen twee maten in te vallen. Twijfel tussen een beetje flapperen in de wind of m'n buikje die uitsteekt...

Decathlon lijkt eindelijk begrepen te hebben dat die schreeuwerige shirts uit/niet mooi zijn.
Deze vind ik wél ok.
Ik lijk wel tussen twee maten in te vallen. Twijfel tussen een beetje flapperen in de wind of m'n buikje die uitsteekt...

- devriesman
- Forum-lid
Die ziet er op het plaatje goed uit. Altijd voor de strakke versie gaan. Mooie stok achter de deur om op je houding te letten.
Houding? Zo aero mogelijk, toch? Dan valt het overtollige wintervoorraadje niet op. 
OT: 3 fly elite bidonnen. De plaatselijke FM heeft ze sinds deze week in het assortiment. Echt super. Vind het hele fijne bidonnen om uit te drinken. Ik wist serieus niet dat 'zoiets simpels' als een drinkbus soms zo'n wereld van verschil is.

OT: 3 fly elite bidonnen. De plaatselijke FM heeft ze sinds deze week in het assortiment. Echt super. Vind het hele fijne bidonnen om uit te drinken. Ik wist serieus niet dat 'zoiets simpels' als een drinkbus soms zo'n wereld van verschil is.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Bij de Decathlon?mooi shirt!
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Yep. En voor 35 euro best wel kwaliteit. Beetje dikke stof wel maar lijkt goed ademend. En sinds kort gratis bezorging en retour. Dus ik zou wel durven omruilen.
Ook hun Van Rysel shirts zijn een stap vooruit:

Maar da's genoeg reclame voor Decathlon nu
Ook hun Van Rysel shirts zijn een stap vooruit:

Maar da's genoeg reclame voor Decathlon nu