Vandaag gefietst in 2019
-
- Forum-lid
[/quote]
Waarschijnlijk de mooiste plek waar ik al door mocht fietsen [/quote]
Het mooiste rondje hier voor mij heb ik gisteren gedaan; la roc alrique, Suzette, col de Chaine, Madeleine.. Totaal 50 km.
Vandaag col de Murs, col de La Ligne, st. Hubert (Gorges de La nesque), een groot stuk flan in Sault, en over col de Abeilles terug. 95 km..
Waarschijnlijk de mooiste plek waar ik al door mocht fietsen [/quote]
Het mooiste rondje hier voor mij heb ik gisteren gedaan; la roc alrique, Suzette, col de Chaine, Madeleine.. Totaal 50 km.
Vandaag col de Murs, col de La Ligne, st. Hubert (Gorges de La nesque), een groot stuk flan in Sault, en over col de Abeilles terug. 95 km..
Ik heb het nog eens nagekeken, maar zie alle foto's staan. Maar blijkbaar is het mogelijk dat Strava een beperking oplegt betreffende foto's. Heb dit gevonden na zoekwerk via Google.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ventoux vanuit Bedoin onder prachtomstandigheden
Maar toch wel frisjes?
-
- Forum-lid
Dit was voor mij perfect zo; 20 graden met een zonnetje. Wel een jasje meenemen uiteraard voor terug.
Op de Ventoux was het echt geen 20 graden hoor. 6 graden. https://www.meteo-ventoux.fr/. Daar had ik nog niet naar gekeken toen ik de opmerking maakte.dickygiovanni schreef: ↑01 mei 2019 22:20 Dit was voor mij perfect zo; 20 graden met een zonnetje. Wel een jasje meenemen uiteraard voor terug.
-
- Forum-lid
Nee maar OP de ventoux ben ik ook niet te lang gebleven. Hele originele foto laten trekken en wegwezen. Als het deze tijd van het jaar lekker is op de ventoux is het niet te harden in het dal als je aanvangt (Ik vind het snel te heet). Daarom was dit overall perfect voor mij.
Dat over temperatuur op de top en in het dal is gemiddeld 12 graden, maar dat gemiddelde zegt niet veel. Er zijn ook momenten dat de de temperatuur helemaal niet veel scheelt. Maar de wind maakt het vaak heel veel.kouder voor het gevoel op de top.dickygiovanni schreef: ↑02 mei 2019 07:34 Nee maar OP de ventoux ben ik ook niet te lang gebleven. Hele originele foto laten trekken en wegwezen. Als het deze tijd van het jaar lekker is op de ventoux is het niet te harden in het dal als je aanvangt (Ik vind het snel te heet). Daarom was dit overall perfect voor mij.
Als je nog langer blijft zou je eens moeten kijken naar de Col d'Ey, en de Peyruergue.
- Sweety2008
- Forum-lid
Gisteren en korter rondje gefietst was toch blij met mijn arm- en Beenstukken. Toen ik thuis was kwam pas de zon te voorschijn.
Ghost Nivolet 6LC