Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Zelfs de KOM club is niet altijd actueel met de Strava challenges. Regelmatig pik ik via een volger op Strava eentje op die niet op de KOM club vermeld staat. Vooral hardloop challenges. Ik probeer er altijd zoveel als mogelijk mee te pikken. Gewoon omdat ik het leuk vind. Momenteel 347 challenges voltooid
Toch handig dat veloviewer, wilde net even laatste ritten inladen zie ik opeens dit staan :
'You have 3 Rides and 5 (updated) Rides ready to upload, 2 activities have been flagged!'
Strava geeft niet direct een alert (mail of notify via app op telefoon) maar alleen als je bij notificatie icoon klikt zie je het, zijn er zelfs 4 :
Misschien iemand die vond dat ik te hoog stond in klassement ofzo
Gelukkig eenvoudig te verhelpen :
'You have 3 Rides and 5 (updated) Rides ready to upload, 2 activities have been flagged!'
Strava geeft niet direct een alert (mail of notify via app op telefoon) maar alleen als je bij notificatie icoon klikt zie je het, zijn er zelfs 4 :
Misschien iemand die vond dat ik te hoog stond in klassement ofzo
Gelukkig eenvoudig te verhelpen :
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Zijn over het algemeen zielige figuren moet je maar denken. Als je voor jezelf maar weet dat je ze gereden hebt.
Enne, fietsplezier boven Strava
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Ja, belachelijk.
Wat gebeurt er als je de rit verwijdert en vervolgens opnieuw upload? Ik zou aannemen dat dan de flag weg is?
Je kunt de rit met bijvoorbeeld 10 meter inkorten en opnieuw uploaden
Heb je soms een KOM ergens ingepikt? Meestal is dat de aanleiding van een flag
Soms ligt een MTB route wel eens net naast een gewone weg. Dan kan je met een minder goede GPS of lekker bladerdak wel eens een KOM van een segment naast je route kapen. Geen reden om in dat geval je rit af te breken, misschien kun je dan wel even die KOM even markeren als dat je daar niet gereden hebt.
En je rit opnieuw uploaden gaat natuurlijk niet. Dan ben je al je kudo's kwijt.
En je rit opnieuw uploaden gaat natuurlijk niet. Dan ben je al je kudo's kwijt.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Maar al zou iemand in dat geval over het fietspad ipv trail gereden hebben, heeft de rijder in kwestie nog steeds niet verkeerd gedaan.
In het MTB wereldje leeft dat nogal sterk om sommige plekken waar een nieuwe trail vlak bij fietspad ligt. Hoop gejank om "niets"....
Zou wel heel heel triest zijn, maar verwonder me tegenwoordig nergens meer over.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
KOM op kasseien mag je ook niet door het gootjefredmtb-sport schreef: ↑16 mei 2019 12:57 In het MTB wereldje leeft dat nogal sterk om sommige plekken waar een nieuwe trail vlak bij fietspad ligt. Hoop gejank om "niets"....