WK Yorkshire 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je écht depressief was kun je nu onmogelijk zo vlammen denk ik.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat verklaart een hoop.walter- schreef: ↑29 sep 2019 18:17 ter info:
https://sporza.be/nl/2019/09/29/bahrain ... op-straat/
Less is bore
Ik moet ook even mn mening bijstellen over disks bijstellen, wat hadden de Belgen een snelle voorwiel wissel, as werd met een accutol er uit en in gedraaid super snel, deed zeker niet onder tov een snelspanner.
Ps zeker met dit weer was schijfremmen een voordeel.
Ps zeker met dit weer was schijfremmen een voordeel.
Laatst gewijzigd door mao op 29 sep 2019 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Over Dennis: Ze hadden hem inderdaad al buiten geknikkerd. Wel nog discreet gewacht met bekend maken wat ik wel te waarderen vind.
Ik ben alleen wel benieuwd wie hem nu binnen hengelt? Iets voor Sunweb misschien? Aan de ene kant toont hij karakter maar aan de andere kant toch ook wel zwakte. Lastig
Ik ben alleen wel benieuwd wie hem nu binnen hengelt? Iets voor Sunweb misschien? Aan de ene kant toont hij karakter maar aan de andere kant toch ook wel zwakte. Lastig
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Kan toch ook zijn dat hij zelf om ontbinding gevraagd heeft? Lijkt me niet zo onlogisch.Enzzo schreef: ↑29 sep 2019 19:25 Over Dennis: Ze hadden hem inderdaad al buiten geknikkerd. Wel nog discreet gewacht met bekend maken wat ik wel te waarderen vind.
Laatst gewijzigd door Jans op 29 sep 2019 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wordt al een tijdje zo gedaan. Ik zag dit al bij diverse teams.
-
- Forum-lid
Als Dumoulin al niet tevreden is over de Cervelo fietsen denk ik dat Dennis nog eerder zal klagen over de fietsen die Cervelo leverd.Enzzo schreef: ↑29 sep 2019 19:25 Over Dennis: Ze hadden hem inderdaad al buiten geknikkerd. Wel nog discreet gewacht met bekend maken wat ik wel te waarderen vind.
Als je echt depressief bent heb je ook totaal geen concentratievermogen en was je vandaag onmogelijk op je fiets gebleven.daniel1975 schreef: ↑29 sep 2019 18:06 Als je écht depressief was kun je nu onmogelijk zo vlammen denk ik.