Wielerseizoen 2019
In hoeverre zijn worldtour teams geïnteresseerd in een knecht, die vooral naam maakt op de baan, waar hij niet onder jouw sponsornaam rijdt en niet op de fiets van jouw sponsor rijdt? Als je dan ook nog eens bij het grote publiek bekender bent vanwege je interviews dan vanwege je prestaties, dan wordt het gewoon moeilijk.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Deze gast kan gewoon heel erg hard fietsen, ook op de weg. En daar heb je als profploeg echt wel wat aan lijkt me. Dat ie daarnaast onnavolgbare interviews geeft is natuurlijk leuk voor de social media, wat ook een belangrijk onderdeel is van het tevreden houden van sponsoren. Een ploeg als Wanty of Corendon zou perfect voor hem zijn denk ik.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja, dat zullen we argumenten zijn die meewegen voor een world tour ploeg. Plus dat er waarschijnlijk sowieso genoeg hardfietsers voor handen zijn (die wellicht geen baanprogramma erbij doen).Karl66 schreef: ↑22 okt 2019 12:18 In hoeverre zijn worldtour teams geïnteresseerd in een knecht, die vooral naam maakt op de baan, waar hij niet onder jouw sponsornaam rijdt en niet op de fiets van jouw sponsor rijdt? Als je dan ook nog eens bij het grote publiek bekender bent vanwege je interviews dan vanwege je prestaties, dan wordt het gewoon moeilijk.
Maar die interviews is wel een uithangbord. Puck Moonen rijdt ook niet voor niets rond (niet vanwege interviews, maar ook niet vanwege haar prestaties...). Hij is natuurlijk ook bekend van zijn malle stuurtje, en rijdt graag met zijn kop voorop..
Inderdaad Wanty of Corendon, lijken dan mooie ploegen te zijn (misschien net even geschikter dan degene die ik eerder oplepelde)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nuyens &co eist 1,1 miljoen van van Aert wegens contractbreuk
https://api.sporza.be/permalink/web/art ... 1753248026
https://api.sporza.be/permalink/web/art ... 1753248026
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
(Niet helemaal wielrennen hoewel het toch met een soort fiets is. Hopelijk mag het hier blijven staan anders verplaats of verwijder maar)
Marieke Vervoort, een sportster in hart en nieren is vandaag door (vrijwillige) euthanasie gestorven. Ze won goud in Londen en later ook in Rio (para OS)
Zeldzame spierziekte gepaard gaand met afschuwelijk pijnen.
En toch deze prestaties geleverd. Respect!
Marieke Vervoort, een sportster in hart en nieren is vandaag door (vrijwillige) euthanasie gestorven. Ze won goud in Londen en later ook in Rio (para OS)
Zeldzame spierziekte gepaard gaand met afschuwelijk pijnen.
En toch deze prestaties geleverd. Respect!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Corendon (en dan met name Canyon) zou geen optie zijn ivm het speciale stuur waarmee Jan Willem van Schip rijdt, ik heb ergens gelezen dat Canyon alleen hun eigen materiaal toe zou staan.
Frank Heinen heeft er vorige week een leuke column over geschreven en daar zit wel wat waarheid in denk ik. Jan Willem denkt heel veel na, heeft een zeer sterke eigen mening en overtuiging (zo komt hij op mij over) en dat zal bij veel ploegen waarschijnlijk wel een struikelblok zijn,
Frank Heinen heeft er vorige week een leuke column over geschreven en daar zit wel wat waarheid in denk ik. Jan Willem denkt heel veel na, heeft een zeer sterke eigen mening en overtuiging (zo komt hij op mij over) en dat zal bij veel ploegen waarschijnlijk wel een struikelblok zijn,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen een eigen stuurtje? Ik ken iemand die alleen een speciaal merk fiets wil voor zijn ITT
Less is bore
-
- Forum-lid
Hij komt over als een persoon met een theatrale persoonlijkheidsstoornis geen team zal zo'n persoon in z'n team willen hebben.el_loco schreef: ↑22 okt 2019 15:35 Deze gast kan gewoon heel erg hard fietsen, ook op de weg. En daar heb je als profploeg echt wel wat aan lijkt me. Dat ie daarnaast onnavolgbare interviews geeft is natuurlijk leuk voor de social media, wat ook een belangrijk onderdeel is van het tevreden houden van sponsoren. Een ploeg als Wanty of Corendon zou perfect voor hem zijn denk ik.
Nou, op mij komt ie niet zo over hoor. Gewoon iemand zonder mediatraining, maar met een mening en een atypische manier van dat verwoorden. Juist leuk toch? Er zijn al genoeg grijze muizen op tv te zien.anderson99 schreef: ↑23 okt 2019 20:30Hij komt over als een persoon met een theatrale persoonlijkheidsstoornis geen team zal zo'n persoon in z'n team willen hebben.el_loco schreef: ↑22 okt 2019 15:35 Deze gast kan gewoon heel erg hard fietsen, ook op de weg. En daar heb je als profploeg echt wel wat aan lijkt me. Dat ie daarnaast onnavolgbare interviews geeft is natuurlijk leuk voor de social media, wat ook een belangrijk onderdeel is van het tevreden houden van sponsoren. Een ploeg als Wanty of Corendon zou perfect voor hem zijn denk ik.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Bram tankink was ook altijd mooi om naar te luisteren... En had ook wel zijn mening.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Helemaal hyper na een race misschien wel, maar bij gesprekken aan tafel zoals bij de Avondetappe en bij Sporza, is hij vrij gewoon. Niet veel anders dan bijvoorbeeld Tankink of Clement.
-
- Forum-lid
Tankink is vrij normaal vergeleken met die andere 2. Jumbo Visma presteerde veel beter nadat de blaaskaak, zuurpruim Clement was vertrokken.