De mavic ellipse velgen zijn te dun. max breedte qua band wordt 25 mm aangeraden
Dus beide vallen alweer af

De H+Son Archetype lijkt dan wel weer interessant
Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Tja, hoe ziet de kettinglijn eruit? Heb je bij achter- en voortandwiel opgemeten?bullit-shot schreef: ↑28 aug 2019 10:38 Wel nog 1 dingetje, kan met nieuwigheid te maken hebben. Toen ik voor de eerste keer ging fietsen hoorde ik de ketting wel redelijk over de tandwielen heen gaan. Heb er toen dry lube op gedaan en werd het al minder. Is dit nieuwigheid of moet ik nog ergens naar kijken?
Beetje late reactie.bullit-shot schreef: ↑28 aug 2019 10:38 Was inderdaad nog in Deventer, niet voor lang overigens. Heb de vrouwenrace wel gezien. Het weer was niet ideaal maar om eerlijk te zijn, de sfeer was er ook niet echtNog wel gekeken of ik je frame zag, maar geen Felt frame gezien.
Wel nog 1 dingetje, kan met nieuwigheid te maken hebben. Toen ik voor de eerste keer ging fietsen hoorde ik de ketting wel redelijk over de tandwielen heen gaan. Heb er toen dry lube op gedaan en werd het al minder. Is dit nieuwigheid of moet ik nog ergens naar kijken?