Specialized
Ik ben vorige week naar S-Bikes in Geraardsbergen geweest en daar vertelde men mij dat die stipjes reflecteren in het donker als er licht op schijnt.
De nieuwe Tarmac staat daar ook en de minimum prijs is nu 6000€, wel direct met DI2 en carbon wielen.
De nieuwe Tarmac staat daar ook en de minimum prijs is nu 6000€, wel direct met DI2 en carbon wielen.
Specialized Sl7 pro Sram Force
Ik zou dan wel eens een foto, in het donker genomen, met een lamp op het frame, willen zien van dat paars/groene frame. Wordt het dan niet een soort kerstboomverlichting?
De Tarmac die je in Geraardsbergen hebt gezien, is dat een fiets met het frame dat ik op mijn verlanglijstje heb staan?
De Tarmac die je in Geraardsbergen hebt gezien, is dat een fiets met het frame dat ik op mijn verlanglijstje heb staan?
Heeft iemand hier ervaring met het eventueel vervallen van garantie in het geval dat ik alleen het logo en " specialized" op mijn Tarmac? Vervalt dan alleen de lakgarantie of in zijn algemeen? Kon het zo niet direct vinden in de garantievoorwaarden van Specialized.
-
- Forum-lid
Ik was in de race voor een nieuw setje bandjes voor een oude set wielen. De nieuwe Rapid bandjes hebben een adviesprijs van 80 euro. En bij Specialized is bijna geen korting te krijgen wegens hun prijsbeleid.
Maar waar gaat dit heen qua prijzen?
Maar waar gaat dit heen qua prijzen?
Er zit een knop op die tv.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als alle overige goede wegbandjes rond de €40 verkrijgbaar zijn zal $pesh er weinig van verkopen. Zo simpel is het.
Less is bore
-
- Forum-lid