https://forum.tour-magazin.de/showthrea ... sola/page6 lees vanaf 30-08-2018, hoop dat je het Duits machtig bent daarna volgt er een interessante discussie over de lak etc.
Sarto
Ik heb geen Sarto maar vond de paintjob echt lastig, uiteindelijk wel heel blij met het resultaat. Komen zij met spuitschema's of heb je de keuze uit een paar schema's waarbinnen je dan de vrije keus hebt mbt kleuren?asmeets schreef: ↑04 jan 2020 07:49Als de fiets klaar is volgen er uiteraard foto's.
Paintjob gaat waarschijnlijk het moeilijkste van het hele verhaal worden. Voorlopig is het beeld dat ik het vooral niet schreeuwerig wil maken en de gebruikte kleur wil beperken tot 2 maximaal 3.
In de showroom stond een Lampo met een matte blanke lak over het carbon in combinatie met donkerpaarse kleuraccenten. Die kleur vind ik waanzinnig mooi. Ook een combinatie van twee blauwe kleuren kan het nog worden.
Als UC met stickers werken zou dat voor mij een enorme no go zijn. Op zo'n fiets horen geen stickers imho.
Heel benieuwd naar de foto's tzt.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
O.a. van werk aan een oneindig aantal door UC gelakte teamfietsen en bakken gerepareerde frames met snel gedaan lakwerk (ziet er allen van een afstand ok uit). Btw. er zijn betere lakkers maar daar zit ook een prijskaartje aan, komt bij dat ik andere kwaliteitseisen heb als een gemiddelde eigenaar, ik kan zelf lakwerk aan auto's e.d. uitvoeren en als ik ergens geld voor betaal dan moet het beter zijn als wat ik kan (en dat is bij UC absoluut niet het geval).Ook andere reviews zijn gewoon uitstekend, op Tour-Magazin zijn ook enkele mensen die gebruikt hebben gemaakt van UC en zijn tevreden, ik weet echt niet waar je dit vandaan haalt!
Overigens besef ik dat je krijgt waar je voor betaald maar ik blijf bij het standpunt dat je of kwaliteit levert of helemaal niets maar ook dat is voor iedereen weer anders.
Teamfietsen tja die moeten gewoon tegen uitgewrongen prijzen gelakt worden dat is geen vergelijk met een particulier die daar 700-800€ aftikt voor het lakken van zijn frame.sharkman113 schreef: ↑08 jan 2020 12:26O.a. van werk aan een oneindig aantal door UC gelakte teamfietsen en bakken gerepareerde frames met snel gedaan lakwerk (ziet er allen van een afstand ok uit). Btw. er zijn betere lakkers maar daar zit ook een prijskaartje aan, komt bij dat ik andere kwaliteitseisen heb als een gemiddelde eigenaar, ik kan zelf lakwerk aan auto's e.d. uitvoeren en als ik ergens geld voor betaal dan moet het beter zijn als wat ik kan (en dat is bij UC absoluut niet het geval).Ook andere reviews zijn gewoon uitstekend, op Tour-Magazin zijn ook enkele mensen die gebruikt hebben gemaakt van UC en zijn tevreden, ik weet echt niet waar je dit vandaan haalt!
Overigens besef ik dat je krijgt waar je voor betaald maar ik blijf bij het standpunt dat je of kwaliteit levert of helemaal niets maar ook dat is voor iedereen weer anders.
Toevallig ben ik ook erg op de hoogte van de lak en auto wereld en kan je verzekeren dat UC bij mij en fietsvriend gewoon goed werk heeft geleverd. En als er iemand hier pietje precies is op lakwerk dan ben ik het wel....
Maar goed we dwalen hier af!
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40139
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Gruwel....
Less is bore
Yep
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Prachtig merk en prachtige fiets. Ben afgelopen jaar toevallig tegen een paar Sarto's in het wild aangelopen en die zagen er fantastisch uit, zowel qua kleurgebruik als details (let oa op bidonhouders, zadel, stuurpen en logo's in relief). De kleuren die ik heb gezien waren net zo spectaculair als hierboven. De bijbehorende Italiaanse berijders waren net zo gesoigneerd, dus die konden het hebben.