Carbon clinchers uit China vragen
Ik denk dat Stoffa aardig in de buurt komt met zijn inschatting
-
- Forum-lid
Iemand onlangs nog een bestelling uit China gehad?? Mijn CSC wielen zijn nog steeds niet verzonden..
contact gehad met CSC en ik hoef mij geen zorgen te maken... wielen worden snel verstuurd zeggen ze.. maar ja door Corona ligt volgens mij alles plat..
contact gehad met CSC en ik hoef mij geen zorgen te maken... wielen worden snel verstuurd zeggen ze.. maar ja door Corona ligt volgens mij alles plat..
-
- Forum-lid HC
Mijn velgen stonden op Ali ook nog op 'klaar voor verzending' terwijl de postbode al voor de deur stond.
Dat was overigens wel voor corona.
Dat was overigens wel voor corona.
Ook het Chinese Nieuw Jaar heeft invloed op bezorgingstijdMichelheemskerk schreef: ↑14 feb 2020 17:35 Iemand onlangs nog een bestelling uit China gehad?? Mijn CSC wielen zijn nog steeds niet verzonden..
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Ik heb de wielen na Chinees nieuwjaar gekocht wel midden in de corona ellende.. ( voor de Chinezen dan.. ) dat de wielen later komen is jammer..
Nu iets bestellen in China terwijl men weet dat de transporten van en naar China zo goed als stil liggen is vragen om problemen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless