Invloed corona op fietsevenementen
Zoals verwacht, the-ride 2020 al verplaatst van stelvio-cauberg in juni naar Bardonecchia-Cauberg in augustus gaat niet door. Jammer, maar mijn grote doel wordt het dit jaar niet. Voor volgend jaar zien we dan wel weer.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vind ik dan weer een fantastisch nummer
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gister een bericht op NOS dat Oostenrijk verwacht dat inkomsten toerisme 25-35% zullen dalen dit jaar. De optimist in mij zegt dan “ha, dat betekent 65-75% gaat WEL door.
Less is bore
-
- Forum-lid
Nee, dat is het geld dat al in januari, februari en maart is verdiend in de wintersport. Helaas dus.daniel1975 schreef: ↑21 apr 2020 21:17Gister een bericht op NOS dat Oostenrijk verwacht dat inkomsten toerisme 25-35% zullen dalen dit jaar. De optimist in mij zegt dan “ha, dat betekent 65-75% gaat WEL door.
- Tracing_NL
- Forum-lid
@ Laurens87; Hier nog één. Jammer , maar zat er dik in.
Doelen dit jaar??? Geen koersen, geen tochten, geen clubritten, geen grouprides tot 1 sept. Als ik na 1 juli of iets dergelijks naar de ardennen / vogezen kan vermaak ik mezelf wel maar is wel echt ruk...
Maar ik mag niet klagen, gisteren werk - woon gefietst, Langs de oosterschelde, 54 km, 35,7 gem. Top ritje
Doelen dit jaar??? Geen koersen, geen tochten, geen clubritten, geen grouprides tot 1 sept. Als ik na 1 juli of iets dergelijks naar de ardennen / vogezen kan vermaak ik mezelf wel maar is wel echt ruk...
Maar ik mag niet klagen, gisteren werk - woon gefietst, Langs de oosterschelde, 54 km, 35,7 gem. Top ritje
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat ieder evenement wat straks wel door mag gaan (te) massaal bezocht gaat worden. Iedereen wil hun vakantie in gaan halen, waardoor ik verwacht dat de organisatie voortijdig de stekker er uit gaat trekken.
Er zal vast een kleine minderheid zijn die hard zal roepen wat vorige week niet kon, kan volgende week ook niet. Als ze maar hard genoeg roepen is er geen organisatie die dat aandurft, zeker in Frankrijk niet. Ik zou me er maar bij neerleggen dat dit jaar niets doorgaat (of het nou kan of niet).
- Tracing_NL
- Forum-lid
Bovendien is , afhankelijk van wanneer welk land weer (beetje) vrijgegeven wordt, je voorbereiding gewoon niet te doen. Als antiklimmer moet ik voor een dergelijk evenement serieus trainen in heuvels of bergen. Ik heb me al neergelegd bij geen buitenlands evenement dit jaar.
Vraag is wel ff of ik nog blijf koersen. Volgend jaar 53 , zo zoetjes aan begint het te wegen om met die jonge honden te fietsen
Vraag is wel ff of ik nog blijf koersen. Volgend jaar 53 , zo zoetjes aan begint het te wegen om met die jonge honden te fietsen
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Puur gokwerk van de organisatie?
Less is bore
In Zwitserland zijn de Alpen Challenge (14 juni) en de Engadin (5 juli) nog altijd niet definitief geannuleerd maar wie gelooft nog serieus dat deze doorgaan? De organisatie van het Alpenbrevet (22 augustus) verwacht ook nog door te gaan.