Dat mag ik toch aannemen, Anders kan je net zo goed op eigen gelegenheid daar gaan fietsen.
Dat zou ik namelijk doen in juli, maar ook nog maar de vraag of dat kan doorgaan.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat mag ik toch aannemen, Anders kan je net zo goed op eigen gelegenheid daar gaan fietsen.
Ik hoop van harte voor je dat de Marmotte in september wel doorgang kan vinden, maar ik vraag het mij af. Dan moet je volgend jaar juli gaan kiezen, Maratona of Marmotte.
Bwa, zorgen voor later zou ik dan zeggen . Ik reed vorig jaar al de Maratona dus ik bekijk wel hoe het allemaal verloopt volgend jaar...en dit jaarGoudhaantje schreef: ↑04 jun 2020 13:50 Ik hoop van harte voor je dat de Marmotte in september wel doorgang kan vinden, maar ik vraag het mij af. Dan moet je volgend jaar juli gaan kiezen, Maratona of Marmotte.
Ik heb het geluk dat ik op een 45min woon van de Ardennen, dus vanaf nu kan ik daar wel eens regelmatig naartoe, meer specifieke klimtrainingen doe ik wel op de Tacx. Maar ik heb ook wel wat km's nodig om in vorm te zijn in zo een klimcyclo.Tracing_NL schreef: ↑04 jun 2020 14:02 Ik heb dit jaar qua evenementen de riemen in de boot gegooid. het is mij allemaal nog te onzeker en onduidelijk. Bovendien heb ik als antiklimmer vrij veel hoogtemeters nodig om een beetje in vorm te zijn voor de grotere tochten. Rond deze tijd had ik normaliter al diverse malen in de Belgische ardennen vertoeft. Een LbL, La chouffe, Paar losse zaterdagen. Mijn hoofd event (the ride) gaat definitief naar volgend jaar.
Sinds wanneer is het parcours autovrij? Er zijn toch slechts tussen bepaalde tijden enkele delen van het parcours gesloten voor autoverkeer? Volgauto's worden zoveel als mogelijk geweerd, maar autovrij is het zeker niet.
Nu de trois ballons niet doorgaat overweeg ik zeer serieus m'n eerste Marmotte Alpes te gaan doen.