Giant
Het is een M/L.
Bbl zou ik zo niet weten. Heb zadelhoogte overgenomen van mijn Sensa.
Bbl zou ik zo niet weten. Heb zadelhoogte overgenomen van mijn Sensa.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Moeilijker hoeft het echt niet te zijn als je al een fiets hebt en een nieuwe koopt.
Of anders, zadelhoogte hoeft zelfs bij gelijke bbl niet voor iedereen hetzelfde te zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Als ik deze tcr zie is de kans groot dat mijn nieuwe fiets volgend jaar weer een TCR wordt.
Mooi ding!
Mooi ding!
Ziet er netjes uit, spuitwerk allemaal zelf gedaan? Stijlvolle kleuren!
Dank voor de reacties, ja het was mijn allereerste project zonder enige ervaring. Ik moet zeggen dat het resultaat beter is dan ik op voorhand had gedacht.
Ik zal binnenkort eens een uitgebreidere post doen in het overspuiten topic (wist niet dat het bestond). Maar het komt neer op een hoop schuurwerk (80% van het hele project) afplakken en sprayen maar. Verwacht geen fabriekskwaliteit, maar je hebt daarna wel iets unieks in je handen.
Ik reed met de Giant SLR-1 Disc wielen (met 42mm velgen), maar heb deze vervangen.
(zie eerdere post viewtopic.php?f=2&t=39609&start=4020)
Reden: windgevoeligheid
Met eerdere Edco-wielen met 50mm velgen had ik geen last. De hoogte van de velg zegt dus niet alles.
De Giant SLR-1 Disc wielen reden verder wel soepel en waren stevig. Geen problemen mee gehad.
Maar nu heb je het over het 'oude model' Giant SLR 1 wielen, onder de nieuwe 2021 Giant TCR zitten nieuwe SLR wielen met een hooklessrims etc. (om een verschil te noemen) Kan zo 1, 2, 3, niet technische specificatie vinden van de nieuwe SLR wielen. Maar daarom is het misschien wel handig om te weten op welke wielen Slayter doelt, anders is het appels met peren vergelijken. Ondanks dat ze beide 42mm diep zijn, en zoals je zelf ook zegt de hoogte van de velg zegt ook niet altijd alles.Brabander schreef: ↑18 jun 2020 16:18Ik reed met de Giant SLR-1 Disc wielen (met 42mm velgen), maar heb deze vervangen.
(zie eerdere post viewtopic.php?f=2&t=39609&start=4020)
Reden: windgevoeligheid
Met eerdere Edco-wielen met 50mm velgen had ik geen last. De hoogte van de velg zegt dus niet alles.
De Giant SLR-1 Disc wielen reden verder wel soepel en waren stevig. Geen problemen mee gehad.