Het grote frame (over)spuiten topic
- Supergrover
- Forum-lid HC
Netjes, nog wat close ups als hij helemaal klaar is?
Staat je zadel niet heul veul naar achteren of komt dat nog goed?
Yip, die foto's komen er nog aan, moet hem nog verder afwerken .Supergrover schreef: ↑27 jul 2020 11:37 Netjes, nog wat close ups als hij helemaal klaar is?
En de zadel staat inderdaad nog niet afgesteld volgens mijn afmetingen...
-
- Forum-lid
Dat ziet er goed uit, een stuk moderner/bij de tijd dan voor de makeover.
Wat voor stuur heb je hier gemonteerd?
Wat voor stuur heb je hier gemonteerd?
*newsflash*
Het frame zal deze week op reis gaan om een nieuw en fris ontwerp te krijgen voor frame / zadelpen en stuurpen. ETOE in Duitsland gaat het fixen - na heen en weer mailen zijn we er over uit wat het design gaat worden. De kleur zal totaal anders zijn - een mooie 2020/2021 update met wat specials op het frame.
De gaatjes van de Di2 worden dicht gemaakt ( Sram eTap only wordt het ) - was origineel een Di2 frame niet geschikt voor mechanisch schakelen. Stuur/stuurpen heb ik zo losgehaald dat het ook zo weer terug kan - de ideale positie wil ik niet veranderen. Wel komt er een nieuw stuurlint op.
Wat vooraf foto's
Het frame zal deze week op reis gaan om een nieuw en fris ontwerp te krijgen voor frame / zadelpen en stuurpen. ETOE in Duitsland gaat het fixen - na heen en weer mailen zijn we er over uit wat het design gaat worden. De kleur zal totaal anders zijn - een mooie 2020/2021 update met wat specials op het frame.
De gaatjes van de Di2 worden dicht gemaakt ( Sram eTap only wordt het ) - was origineel een Di2 frame niet geschikt voor mechanisch schakelen. Stuur/stuurpen heb ik zo losgehaald dat het ook zo weer terug kan - de ideale positie wil ik niet veranderen. Wel komt er een nieuw stuurlint op.
Wat vooraf foto's
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ben heel benieuwd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
#metoo
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hier het resultaat. Frame is nog niet terug, maar ik hoop het deze week te ontvangen en weer op te bouwen. Op Instagram is het resultaat te zien in 360 graden.
Al het carbon werk is prima gedaan / frame is eTap only geworden en heeft geen kabel ingangen meer, behalve achterrem. Ook heb ik er een RVS bidon bijbesteld in kleur - al was het maar voor de foto. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
https://www.instagram.com/p/CE_CJANIopa/
Al het carbon werk is prima gedaan / frame is eTap only geworden en heeft geen kabel ingangen meer, behalve achterrem. Ook heb ik er een RVS bidon bijbesteld in kleur - al was het maar voor de foto. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
https://www.instagram.com/p/CE_CJANIopa/
Tof! Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? Ik zit er aan te denken om mijn Cannondale ("Kermit" voor de oudgedienden hier) een verf-upgrade te geven, vandaar
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hoi,
Tuurlijk mag je dat vragen, maar ik denk dat je specifieke vragen beter aan Etoe zelf kan vragen. Alles is nl afhankelijk van de hoeveelheid prep werk aan het carbon ( bij mijn fiets best veel ) , design om te spuiten en hoeveelheid kleuren.
Zo zijn er bij mijn frame 5 gaatjes gedicht op de juiste manier - ( zie Etoe YouTube kanaal ) - kabel entrees op de schuine buis gedicht en gelijk met frame gemaakt. Ook heeft mijn frame geen decals maar alles spuitwerk.
https://www.instagram.com/p/CEyUO-pIde1 ... ga28br9vgv
Kosten voor mij waren ongeveer ( incl. verzenden heen en weer - rvs bidon in kleur )
900 Sis gellekes in de aanbieding of
27 Pirelli P zero buitenbandjes of
25 Shimano 105 cassette’s
Tuurlijk mag je dat vragen, maar ik denk dat je specifieke vragen beter aan Etoe zelf kan vragen. Alles is nl afhankelijk van de hoeveelheid prep werk aan het carbon ( bij mijn fiets best veel ) , design om te spuiten en hoeveelheid kleuren.
Zo zijn er bij mijn frame 5 gaatjes gedicht op de juiste manier - ( zie Etoe YouTube kanaal ) - kabel entrees op de schuine buis gedicht en gelijk met frame gemaakt. Ook heeft mijn frame geen decals maar alles spuitwerk.
https://www.instagram.com/p/CEyUO-pIde1 ... ga28br9vgv
Kosten voor mij waren ongeveer ( incl. verzenden heen en weer - rvs bidon in kleur )
900 Sis gellekes in de aanbieding of
27 Pirelli P zero buitenbandjes of
25 Shimano 105 cassette’s