Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus de Aeroad heeft het gewonnen van de 9200 groep qua introductie
Less is bore
Ik vind de kleurstelling ook zeer fraai! De Aeroad is hoogstwaarschijnlijk lichter dan de oude.....dus waar je "zwaar" vandaan haalt?! Daarbij rijden 99 van de 100 profs op tubes; kortom, dat zegt niets over het gewicht van de fiets.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Bij de profs wel....voorlopig is er nog steeds geen officiële aankondiging van Canyon en vorig jaar tijdens de Tour van Britain reed MVP er al op. Van DA 9200 had hij dus allang "gewonnen"daniel1975 schreef: ↑28 aug 2020 14:12 Dus de Aeroad heeft het gewonnen van de 9200 groep qua introductie
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Met "tubes" bedoelde ik framebuizen. Excuses voor dit verdwaalde engelse woord.MarkVeenstra schreef: ↑28 aug 2020 13:38Ik zie zo niet wat erom ligt.., maar als de tubes je niet bevallen leg je er toch een ander bandje omheen?
@ bloempie: Wow 2 fietsen in één week. Netjes!
#postcodeloterij
#postcodeloterij
29 AUG 2020 17:28
Kogel is door de kerk, vanmiddag de BMC Roadmachine besteld .
Nu afwachten wat de levertijden zijn.
Het is de Roadmachine Four geworden met de afmontage van de Three, puur vanwege de kleur, dat grijs met rood vond ik niks, dus nu de zwarte met Ultegra, en nog de stuurpen van de One vind ik er een stuk beter uit zien.
-
- Forum-lid
Gisteren gehoord dat er in NL drie Canyon friendly fietsenmakers zijn. Vandaag eentje daarvan ( Bike Quality in Hillegom ) bezocht. Het blijkt dat de ( verende ) zadelpen van mijn Endurace jaarlijks onderhoud nodig heeft. Dat wil zeggen demonteren en goed schoonmaken. Deskundige fietsenmaker en legt gerust wat uit als hij aan het werk is!
Gelijk een reserve derailleurpatje gekocht om mee te nemen op vakantie. Ze zijn merkspecifiek dus handig om bij je te hebben in het buitenland. Lokale fietsenmakers hebben ze vaak niet liggen van zo'n internetmerk.
Gelijk een reserve derailleurpatje gekocht om mee te nemen op vakantie. Ze zijn merkspecifiek dus handig om bij je te hebben in het buitenland. Lokale fietsenmakers hebben ze vaak niet liggen van zo'n internetmerk.