Tour 2020
-
- Forum-lid
Tja, snap dit vandaag ook niet helemaal. Zeker niet met de wetenschap dat je nog drie weken moet. Ineos maar lachen in de buik van het peloton. Als de tour in een beslissende fase komt, kom je wellicht tekort.
In het interview direct na de finish geeft Gesink wel aan dat ze ook wel weten dat het nog lang duurt, maar dat ze de power er voor hebben.
Alles wat je niet hoeft te doen betaalt zich later uit lijkt me.
Dan ook nog die val van Dumoulin, erg handig kwam het op mij allemaal niet over.
Gun het Alaphilippe wel, vind het over het algemeen wel een attractieve renner.
Komt toch uit een dalletje en dan zo de etappe winnen, ik gun het hem wel.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik begrijp die negatieve reacties op de overwinning van Alaphilippe toch niet. Zoals GastheerG aangeeft is hij de enige die tenminste iets probeert en ervoor gaat. Hij brengt animo in een koers waarvan ik vrees dat elke 'mogelijk interessante' rit zo veel mogelijk gecontroleerd wordt. Zowel Jumbo-Visma als Grenadiers staan immers te popelen om hun treintjes op sporen te zetten en ons liefst zo weinig mogelijk animo onderweg te bezorgen... Enkel uitkijken dat Dumoulin zichzelf niet uit de koers rijdt .
Jammer voor Hirschi maar was toch iets te veel aan het linkeballen onderweg, iets wat de Sunwebs wel vaker doen.
Jammer voor Hirschi maar was toch iets te veel aan het linkeballen onderweg, iets wat de Sunwebs wel vaker doen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Hirschi moest wel linkeballen, want hij hing er op bepaalde punten maar net aan. Ik denk dat hij op zich zijn eigen sprint nog iets beter had kunnen rijden ook.
Mollema 6e. Die gaat er ook altijd voor in die sprintjes en dat betekent dat hij stiekum vrij goed is. Dat wordt weer een top 10 finish
Mollema 6e. Die gaat er ook altijd voor in die sprintjes en dat betekent dat hij stiekum vrij goed is. Dat wordt weer een top 10 finish
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Het siert je in ieder geval dat je ten minste de moeite doet om zijn naam goed te typen ondanks je hem en zijn ploeg niet magEl Pistolero schreef: ↑30 aug 2020 19:04 Verschrikkelijke irritante renner die Alaphilippe, wat dat betreft zit hij bij de juiste ploeg.
-
- Forum-lid
Ff voor de kenners, die afdaling met al die haarspeldbochten a la Stelvio, dat is toch de Col de Turini?
Lijkt me prachtig om die eens op te fietsen.
Lijkt me prachtig om die eens op te fietsen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Hij nam ook op het vlakke en in de afdaling amper over terwijl hij toch zeker niet de traagste is. En hij reed op zijn Bartoli's met de handjes losjes bovenop het stuur, dan hang je niet tussen het kader .thestudent schreef: ↑30 aug 2020 19:29 Hirschi moest wel linkeballen, want hij hing er op bepaalde punten maar net aan. Ik denk dat hij op zich zijn eigen sprint nog iets beter had kunnen rijden ook.
Gelukkig voor Alaphilippe (en Hirschi) kwam Yates erbij en werkte die wel volop mee. Anders was het waarschijnlijk een groepssprint geweest.
Benieuwd naar de rit van morgen. Kans voor sterke vluchters maar ik verwacht toch een massasprint.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mooie winnaar van een etappe waar ik toch wat meer van had verwacht.
De beelden deden wel smachten naar de Middellandse zee!!!
De beelden deden wel smachten naar de Middellandse zee!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Vind Alaphilippe wel een mooie en terechte winnaar. Het enige waar ik me een beetje aan stoor is die hele show vanaf de finishstreep.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja hij is emotioneel en erg adhd.
Emotie hoort bij wielrennen, ik vind het wel mooi om te zien.
De val van Dumoulin werd door Kwiat veroorzaakt. Hoewel Tom natuurlijk beter moet weten dan achterom te kijken.
De Franse commentatoren hier vonden het de fout van Kwiat.
Emotie hoort bij wielrennen, ik vind het wel mooi om te zien.
De val van Dumoulin werd door Kwiat veroorzaakt. Hoewel Tom natuurlijk beter moet weten dan achterom te kijken.
De Franse commentatoren hier vonden het de fout van Kwiat.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit dus.
Terechte winnaar, maar kan ook zo een nominatie krijgen voor de Golden Raspberry.
Haalt voor mij de echte glans er af, jammer.
Less is bore
Mensen verschillen in reacties en emoties. Gelukkig maar.daniel1975 schreef: ↑30 aug 2020 20:03Dit dus.
Terechte winnaar, maar kan ook zo een nominatie krijgen voor de Golden Raspberry.
Haalt voor mij de echte glans er af, jammer.
Terechte en mooie winnaar. Je moet het maar doen met alle druk op je schouders.
Edit - de emo was ook gelinkt aan z'n recent overleden vader
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200830 ... e=facebook