Ik was even met vakantie! maar ik ga nu even uitzoeken hoe je een foto plaatst.... geen idee eigenlijk.. i'll be backJorgV schreef: ↑13 aug 2020 15:02Maaar waar blijven die foto's dan ?Kameelracer schreef: ↑11 aug 2020 09:26 Hij is aangekocht. De TCR Advanced pro 1 Disc.
Wat een apparaat!! Heerlijk om mee te rijden
Wat me opvalt is dat het "harder trilt" bij klinkers etc. in het frame dan bij mijn aluminium fiets. Je kunt dat goed zien aan het garmin scherm. Maar je voelt het veel minder in je lijf. Dat wordt in het frame, de zadelpen en het stuur echt super goed gefilterd.
Super blij mee!
Volgende week de heuvels in de Ardennen eens beproeven.
Giant
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
[/u][/u]
Bij mijn zoektocht kreeg ik van de meeste te horen week 51 voor de TCR modellen. alleen in Eindhoven bij de Giant store hadden ze modellen op voorraad.
-
- Forum-lid
ik denk een pro 1 (zie plaatje hier boven voor maat S)
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Heb onlangs een TCR advanced 1 2021 aangeschaft in de maat ML maar heb het gevoel dat de fiets te groot voor mij is ondanks dat mijn lengte in het maattabel valt . Ben 1.81m , binnenbeenlengte is 81,5 cm.
Ik zit voor mijn gevloek te gestrekt en moet het zadel helemaal naar voren zettne wil ik enigzins ontspannen zitten.
Wat denken jullie wellicht toch een maat M
?
Ik zit voor mijn gevloek te gestrekt en moet het zadel helemaal naar voren zettne wil ik enigzins ontspannen zitten.
?
Een TCR is een fiets voor een diepe gestrekte zit.zer0 schreef: ↑01 sep 2020 15:19 Heb onlangs een TCR advanced 1 2021 aangeschaft in de maat ML maar heb het gevoel dat de fiets te groot voor mij is ondanks dat mijn lengte in het maattabel valt . Ben 1.81m , binnenbeenlengte is 81,5 cm.
?
Misschien is een Defy beter geschikt voor je. Of om nog een miskoop te voorkomen doe een goede bikefit (niet bij een (kwakzalvende) fietsenmaker).
Niemand op een forum weet ofdat een maat M beter voor je is, met dezelfde spacer hoogte zit je op een kleinere maat iig nog dieper.
Sowieso zijn veel fietsen saai van kleur. En vaak als je een specifieke groep wil, komt die ook nooit in de kleur die je überhaupt te pruimen vind.
Ik ben wel benieuwd hoe de kleur van de defy advanced pro 2 er in het echt uit ziet. Op de foto lijkt het een een beetje rode kool maar misschien is het in het echt mooier. De BMC roadmachine three staat op mijn shortlist maar de defy advanced pro 2 heeft volgens mij wel iets betere specs voor ongeveer dezelfde prijs.