aankoop losse velgen
Welke velgen zoek je precies?
Bike24 in Duitsland heeft in alu veel stock. Meestal wel snel in huis.
Bike24 in Duitsland heeft in alu veel stock. Meestal wel snel in huis.
Dan zul je de importeur moeten contacteren...
Je kan toch altijd je velgen rechtstreeks bij de fabrikant bijv. Rigida of DT-Swiss etc. kopen, in Nederland en/of buitenland?
Laatst gewijzigd door Orlok op 03 sep 2020 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Een beetje huiswerk doen voor je eigen onderneming hoort er ook bij.
Op Google “X distributeur”, en op de X de naam vd fabrikanten vd velgen die je aanspreken/waarvan de distributeur je wilt leveren invullen is toch het minste.
Voorzetje:
https://www.dtswiss.com/en/dtswiss/busi ... stributors
Bedenk ook, dat er genoeg distributeurs zijn die willen dat je minimale aantallen op jaarbasis gaat afnemen of andere wurg contracten met je aan willen gaan.
Dus kijk goed naar voorwaarden, misschien loont t niet om al direct in zo’n omvang bij een verdeler “in te stappen”
De meeste “wielbouwers” die hun eigen naam op de velg plakken halen ze in China,
“Echte” merken die Carbon voeren Duke, ENVE, om er naar een paar te noemen.
Een complete velg noemen we ook wel WIEL.....
Google vindt zo ongeveer alles , mits je de juiste termen invoert...ik ga dat echt niet voor je doen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Hier nog een leuk lijstje dat je kunt afwerken:
Acros, White Industries, Enve, Chris King, DT Swiss, Aivee, Miche, Hope, Industry Nine, Pacenti, H+Son, H, Sapim, WTB, Duke, Spank, Shimano, Mavic, Bor, Reynolds, RAD15, Stan’s NoTubes, Ambrosio, EThirteen, Rohloff, Nox Composites, Tune,
Acros, White Industries, Enve, Chris King, DT Swiss, Aivee, Miche, Hope, Industry Nine, Pacenti, H+Son, H, Sapim, WTB, Duke, Spank, Shimano, Mavic, Bor, Reynolds, RAD15, Stan’s NoTubes, Ambrosio, EThirteen, Rohloff, Nox Composites, Tune,
Laatst gewijzigd door Gravelist op 03 sep 2020 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.