Nah, ik sta er niet bij te brullen, dat scheelt wellicht.Sulla schreef: ↑28 sep 2020 16:10rikkert schreef: ↑28 sep 2020 15:51Jongens A en B. Ze spelen bijna altijd na 16 uur, en dan staat de tap inderdaad aan. Bierende meutes voor die tijd vallen mee. Na die tijd zie ik zeker bierende meutes.Sulla schreef: ↑28 sep 2020 11:40
Ik weet niet in welke teams jouw zonen zitten of hoe oud ze zijn (maar ik ga maar even uit van een jeugdteam) , maar is het ondertussen niet standaard beleid van de KNHB dat clubs tijdens jeugdwedstrijden sowieso geen alcohol schenken, of daar hooguit pas na 16.00 mee mogen beginnen. Ik zie op de zaterdagen anders zelden bierende meutes
Verbieden van alcohol in kantines vind ik uberhaupt een goed idee, maar als tijdelijke maatregel vind ik het nog veel minder raar.
Mijn kinderen zijn nog een stukkie jonger, dus ik spreek idd over wat vroeger op de dag. Toen ik trouwens heel lang geleden zelf nog in de A zat, schaamde je je dood als je ouders langs de lijn stonden
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Sooow, dat klinkt als een lockdown light.....53x11 schreef: ↑28 sep 2020 16:29 Weinig leuker dan op zaterdag langs het veld staan om je kinderen te zien sporten. Mag niet meer vanaf morgen?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En de cijfers die de maatregelen onderbouwen..,
Hint, klik even door zodat je de cijfers vanaf februari kunt bekijken:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Mag je bij ziekenhuisopnames ook nog bedenken dat de verblijfsduur gemiddeld veel korter is dan in maart en april, omdat de behandelingen al beter zijn....
Hint, klik even door zodat je de cijfers vanaf februari kunt bekijken:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Mag je bij ziekenhuisopnames ook nog bedenken dat de verblijfsduur gemiddeld veel korter is dan in maart en april, omdat de behandelingen al beter zijn....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
We zitten weer in full-swing panic mode. Het is jammer dat #ikdoenietmeermee al gekaapt is door hersenloze B-artiesten, maar je krijgt er wel begrip voor zo...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- thestudent
- Forum-lid HC
Die hersenloze B artiesten snap ik wel. Want die zitten grotendeels zonder inkomen. Geen dorpsfeest met feesttent zonder volkszanger.
Geen zorgen zelfs als we groepsimmuniteit halen blijven we nog wel even in paniekmodus. Want zelfs bij immuniteit kan je t virus natuurlijk nog bijdragen en ben je dus positief te testen. Je zal er alleen zo goed als geen last van hebben.
Geen zorgen zelfs als we groepsimmuniteit halen blijven we nog wel even in paniekmodus. Want zelfs bij immuniteit kan je t virus natuurlijk nog bijdragen en ben je dus positief te testen. Je zal er alleen zo goed als geen last van hebben.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Sorry hoor, het is weer schieten met hagel en vanuit de heup..
Je zou toch denken dat door bron en contactonderzoeken ondertussen een verband met besmettings haarden zouden moeten zijn.
Als ik zo de voorgestelde maatregelen lees hebben ze geen flauw benul hoe de meerderheid besmet raakt.
Je zou toch denken dat door bron en contactonderzoeken ondertussen een verband met besmettings haarden zouden moeten zijn.
Als ik zo de voorgestelde maatregelen lees hebben ze geen flauw benul hoe de meerderheid besmet raakt.
Uit bron en contact onderzoek komt niet veel... Volgens mij is er geen goed contact onderzoek mogelijk omdat veel mensen niet meewerken en dit veel te veel tijd kost. Veel mensen willen (terecht) niet al hun lokaties en contacten delen. Persoonlijk heb ik daar ook geen zin in.
Tja, er komt dus misschien weer een soort van (lokale/semi-)lockdown... en uiteraard weer veel commentaar. Maar vooralsnog geen idee hoe het beter kan. De ene helft van de bevolking is tegen strenge maatregelen, de andere is voor deze maatregelen. Ik ben om het maar even cru te stellen van het dorre-hout, heel egoistisch maar ik vind de economie de nek omdraaien ook dramatisch op de lange termijn. Mensen in nederland laten zich niet opsluiten en terecht, wij zijn een relatief vrij land. Los van economische redenen is er nog een ander maatschappelijk aspect, ik zie dat mensen in mijn omgeving last hebben van de huidige beperkingen. Gezien alle tegenstellingen vind ik het echter niet vreemd dat we tijdelijk wat extra maatregelen hebben om daarmee de besmettingen te beperken.
Vanuit de wetenschap zijn er geen eenduidige adviezen. In andere landen gaat het ook niet veel beter, ook niet in zweden, ook niet in spanje, frankrijk, UK enz. Duitsland lijkt het iets beter te doen momenteel, echter zijn de duitsers sowieso strikter.
Tja, er komt dus misschien weer een soort van (lokale/semi-)lockdown... en uiteraard weer veel commentaar. Maar vooralsnog geen idee hoe het beter kan. De ene helft van de bevolking is tegen strenge maatregelen, de andere is voor deze maatregelen. Ik ben om het maar even cru te stellen van het dorre-hout, heel egoistisch maar ik vind de economie de nek omdraaien ook dramatisch op de lange termijn. Mensen in nederland laten zich niet opsluiten en terecht, wij zijn een relatief vrij land. Los van economische redenen is er nog een ander maatschappelijk aspect, ik zie dat mensen in mijn omgeving last hebben van de huidige beperkingen. Gezien alle tegenstellingen vind ik het echter niet vreemd dat we tijdelijk wat extra maatregelen hebben om daarmee de besmettingen te beperken.
Vanuit de wetenschap zijn er geen eenduidige adviezen. In andere landen gaat het ook niet veel beter, ook niet in zweden, ook niet in spanje, frankrijk, UK enz. Duitsland lijkt het iets beter te doen momenteel, echter zijn de duitsers sowieso strikter.
#hetmoetnietgekkerworden.
Ik hoor net dat Rutte werklocaties kan sluiten voor 2 weken als er veel besmettingen zijn aldaar. Straks een aantal ziekenhuizen dicht.
Wat 5311 zegt, paniekvoetbal, maar dan nu zonder publiek maar wel met mondkapje.
# over 3 weken landelijke lockdown light of medium is mijn vooruitzicht. Zeker omdat er meer mensen gaan testen - test locaties overbelast worden en mensen ook gewoon een griepje kunnen krijgen.
#dejeugdhaddetoekomst :
https://www.ad.nl/ad-werkt/jongeren-de- ... ~a06e07d9/
Ik hoor net dat Rutte werklocaties kan sluiten voor 2 weken als er veel besmettingen zijn aldaar. Straks een aantal ziekenhuizen dicht.
Wat 5311 zegt, paniekvoetbal, maar dan nu zonder publiek maar wel met mondkapje.
# over 3 weken landelijke lockdown light of medium is mijn vooruitzicht. Zeker omdat er meer mensen gaan testen - test locaties overbelast worden en mensen ook gewoon een griepje kunnen krijgen.
#dejeugdhaddetoekomst :
https://www.ad.nl/ad-werkt/jongeren-de- ... ~a06e07d9/
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind dit al een lockdown light....
Less is bore
Tja....bron en contactonderzoek is lastig als je geen mensen hebt die allehande Arabische dialecten, amhaars of tingrya spreken.mao schreef: ↑28 sep 2020 17:58 Sorry hoor, het is weer schieten met hagel en vanuit de heup..
En dan moet je weer politiek niet gewenste conclusies trekken. Hier in Den Haag is er iig een belachelijk verschil tussen de wijken op zand en die op veen. Huisarts hier bevestigde ook dat het zich erg concentreert bij bepaalde gemeenschappen, en noemde offerfeest als een grotere catalist dan de zomervakantie