Sarto
- ophetkantje
- Forum-lid
Hele mooie fiets, plaatje klopt ook wel, Maar voor mij is het echt vloeken in de kerk op een Sarto hoort Campagnolo.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
Wat een plaatje, geweldige fiets! Veel plezier!
Zolang het maar geen Shimano isophetkantje schreef: ↑22 okt 2020 10:24 Hele mooie fiets, plaatje klopt ook wel, Maar voor mij is het echt vloeken in de kerk op een Sarto hoort Campagnolo.
YFood !!!
Dat is een gave fiets geworden Ad, die was zeker het wachten waard!
Stiekem toch wel jaloers op de volledig geïntegreerde bekabeling en 2 verschillende bidonhouders.
Welkom bij de Sarto familie
Dan kriebelt het om de mijne ook te showen: Ontvangen in april dit jaar en inmiddels de nodige kilometers, helaas ook 1 crash, mee gemaakt.
Vanuit puristische insteek gekozen voor een full-italian afmontage, waarbij vooral de WTO wielen mij enorm positief verrast hebben. Waar 50 mm Bora One wielen nogal gevoelig zijn in winderige omstandigheden hebben de WTO 45 mm zeer weinig hinder van zijwind.
Zodoende is het een heerlijk comfortabele fiets, ondanks de stijfheid, met rustig stuurgedrag (dankzij de WTO wielen en keuze voor een iets breder stuur).
Zoals beloofd is het een ideale Gran Fondo racer! (moeten we dat wel weer eens mogen doen....)
Stiekem toch wel jaloers op de volledig geïntegreerde bekabeling en 2 verschillende bidonhouders.
Welkom bij de Sarto familie
Dan kriebelt het om de mijne ook te showen: Ontvangen in april dit jaar en inmiddels de nodige kilometers, helaas ook 1 crash, mee gemaakt.
Vanuit puristische insteek gekozen voor een full-italian afmontage, waarbij vooral de WTO wielen mij enorm positief verrast hebben. Waar 50 mm Bora One wielen nogal gevoelig zijn in winderige omstandigheden hebben de WTO 45 mm zeer weinig hinder van zijwind.
Zodoende is het een heerlijk comfortabele fiets, ondanks de stijfheid, met rustig stuurgedrag (dankzij de WTO wielen en keuze voor een iets breder stuur).
Zoals beloofd is het een ideale Gran Fondo racer! (moeten we dat wel weer eens mogen doen....)
-
- Forum-lid HC
Snap ik wel hoor, maar de nieuwe 77/177 zijn die problemen wel echt opgelost gelukkig. Heb laatst zelf de wiellagers vervangen en die zijn volledig hufterproof gemaakt. Hoe dat met de cognition hubs zit weet ik niet aangezien het daar weer een propietary systeem betreft.
- ophetkantje
- Forum-lid
@T16M, ook dit is weer een plaatje. Hele mooie fietsen maken ze bij Sarto!
Ach, ik zeg ook maar wat
@T16M; nondeju mooie fiets, en ik ben geen schijven liefhebber, dat van de WTO's ben ik met je eens wat betreft (zij)wind gevoeligheid, is wat betreft een heel fijn setje - echter vind ze wel wat zwaar wat ik hier in de heuvels wel merk...
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ondanks dat ik zelf een totaal andere keuze zou hebben gemaakt qua afmontage*, sowiso een prachtige fiets.
Uniek, vakwerk en zelf samengesteld. Dat is altijd veel leuker dan iets uit een folder
Veel plezier ermee.
*DA di2, DT Swiss en zwarte bandjes
Uniek, vakwerk en zelf samengesteld. Dat is altijd veel leuker dan iets uit een folder
Veel plezier ermee.
*DA di2, DT Swiss en zwarte bandjes
Less is bore