Vooral met horeca ondernemers die met lede ogen aanzien dat de winkelstraten gewoon vol zijn en kerst dit jaar bij Ikea en Intratuin wordt geviert.....
Wat ja, horeca is leeeeeeeevensgevaarlijk.
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat is al vanaf dat deze testen ingezet worden bekend. Ik heb daar heel lang geleden al eens wat over geschreven in dit draadje. Nog "leuker" is dat het aanwezige RNA zo ontzettend vaak wordt verdubbelt (ik meen 35x, maar daar is men niet heel open over), dat zelfs het allerkleinste beetje RNA materiaal (dat nul klinische relevantie heeft) nog opgespoord wordt.
Het is de tijd van de lede ogen.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2020 10:00 CUT
Vooral met horeca ondernemers die met lede ogen aanzien dat de winkelstraten gewoon vol zijn en kerst dit jaar bij Ikea en Intratuin wordt geviert.....
De zorg is 'te veel een verdienmodel geworden' en de financiering van behandelingen moet op de schop om tot meer 'zinnige zorg' te komen.
........
Daarnaast moeten behandelaars stoppen met behandelingen die niet werken en moet er beter samengewerkt worden.
......
Ik weet niet hoe je deze opmerking precies bedoelt, maar ik denk dat iedereen toch wel kan inzien dat de horeca onevenredig hard wordt getroffen.Keezx schreef: ↑30 nov 2020 10:46Het is de tijd van de lede ogen.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2020 10:00 CUT
Waarom hunnie niet en wij wel of omgekeerd.......
Ik weet niet hoe je deze opmerking precies bedoelt, maar ik denk dat iedereen toch wel kan inzien dat de horeca onevenredig hard wordt getroffen.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2020 12:29 CUT
Het is de tijd van de lede ogen.
Waarom hunnie niet en wij wel of omgekeerd.......
Waaat, je bedoelt dat je een niet-essentiele verplaatsing hebt gemaakt? En dan nog ergens anders overnacht ook?daniel1975 schreef: ↑30 nov 2020 12:29 (...)
Ik weet niet hoe je deze opmerking precies bedoelt, maar ik denk dat iedereen toch wel kan inzien dat de horeca onevenredig hard wordt getroffen.
Wij zaten vrijdag in een hotel, en dus ook restaurant, en dat was echt fantastisch geregeld. Tijdblokken om de zaal binnen te treden, daarna gewoon onbeperkt zitten, tafels ruimer gezet, 1 kamer per tafel.
Idem 's morgens bij het ontbijt; tijdsblokken om de aanloop te reguleren, geen moment druk geweest. Was eigenlijk best comfortabel
Bron: NewmonkeyVerrassend genoeg stelde Vandenbroucke over die sluiting én de heropening nu het volgende op Terzake: “Winkelen is eigenlijk geen groot risico als dat gebeurt op een heel goed gecontroleerde manier.” Maar waarom dan de niet-essentiële winkels toch verplicht laten sluiten, wilde de Terzake-journalist weten: “Omdat je op een bepaald moment toch een schokbeslissing moet nemen, een schokeffect krijgen en daar hoort bij dat je zegt dat alle niet-essentiële winkels onmiddellijk dicht moeten.” Het was dus meer een psychologisch effect dan een reële nood? “Ik denk dat het eigenlijk een goede beslissing was. Op een bepaald moment moet je zeggen ‘den blok erop’.”