Wind Cycleworks
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Erg mooi!
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
, het is in ieder geval een compliment.
Wellicht in de toekomst ooit, ben nu nog effe voorzien. Of ik moet de oudejaarsloterij winnen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Bravo, schitterend piece of art, er is al genoeg doorsnee in het levenbartv schreef: ↑03 dec 2020 10:21 Weer een wat anders: Een klassiek vormgegeven gelugde stuurpen voor montage op moderne vorken en sturen.
Gangbare lengte (120mm), maar lijkt langer doordat deze minder dik is dan gangbare stuurpennen.
RVS Llewellyn lugs met 'Fleur de Lys' patroon
Afgewerkt met WiND-poedercoat (ja, dat kan ook prima op lugs)
Als finishing touch een WiND-meeuwtje op de voorkant (reliëf in poedercoat).
Mooi ding! Je mag zeker geen prijzen meedelen hier? Het zou wellicht interessant zijn om te weten. Zeker als er een forumleden korting er aan zit
Die lugs heb ik ook nog overwogen om mee te bestellen met de buizen, wat toevallig!
Voor mijn frame ben ik nu blij dat ik dat niet gedaan heb, maar die stuurpen ziet er wel chique uit, zeg!
Voor mijn frame ben ik nu blij dat ik dat niet gedaan heb, maar die stuurpen ziet er wel chique uit, zeg!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Bedankt allemaal!
.
.
Voor een prijsindicatie kan je het beste even mailen. Als meerdere forumleden een pen met deze lugs en kleur zouden willen (lengte naar wens) is korting wel mogelijk...
Een full-custom frameset voor reizen en woon-werk.
Voor Rohloff Speedhub (icm EBB), hydraulische velgremmen, dikke banden, vaste spatborden, dragers, vaste verlichting met SON-SL naafdynamo, standaard, etc.
Meer foto's en info op de website: https://windcycleworks.nl/post/64344614 ... isfiets-de
Voor Rohloff Speedhub (icm EBB), hydraulische velgremmen, dikke banden, vaste spatborden, dragers, vaste verlichting met SON-SL naafdynamo, standaard, etc.
Meer foto's en info op de website: https://windcycleworks.nl/post/64344614 ... isfiets-de
- StevieSeagal
- Forum-lid
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 17 apr 2013 12:59
Ik ben wel benieuwd waarom er is gekozen voor een velgrem en niet voor schijfremmen. Wat is de gedachte hier achter?
Ik ben niet zo onder de indruk van dit detail. Ik veronderstel dat het gemaakt is om zowiets als een ESGE Comp 18 achterstandaard te bevestigen, d.w.z. 2 gaten 18mm uit elkaar? Buiten de problemen inherent aan dit systeem -- bij mij kwam zo'n ESGE Comp 18 door trillen altijd los -- lijkt mij dat er toch wel heel weinig weerstand is tegen de torsie die de standaard op de chainstay uitoefent. Daarenboven hebben dat soort achterstandaarden een vlak plaatje nodig om op gemonteerd te worden?https://windcycleworks.nl/post/643446147730587648/wind59-roberts-full-custom-reisfiets-de schreef:Ogen op chainstay voor montage van standaard (bij dropout)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Maar er is wel gekozen voor hydraulisch. Dus de voordelen van dosseerbaarheid, en de al om geprezen extra remkracht (met weinig knijpkracht) heb je in ieder geval gewoon te pakken zo. En als het met dikke banden gewoon past, waarom niet?StevieSeagal schreef: ↑18 feb 2021 16:15 Ik ben wel benieuwd waarom er is gekozen voor een velgrem en niet voor schijfremmen. Wat is de gedachte hier achter?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013