Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
7 van de 10 is voor strengere maatregelen..
Dat staat toch niet gelijk aan alles dichtgooien.
Incl scholen,
Het eigen geschetste perspectief met de Roadmap over boord kieperen (lekker voor je geloofwaardigheid).
Ik kan me best voorstellen dat een aardig deel vd bevolking denkt... Het mag wel wat strenger. Misschien vooral meer handhaven. Of de scheefheid tussen horeca en de zaken zoals ikea en tuincentra wat recht sjorren.
Ik geloof nooit dat 7 op de 10 voorstander was van de lockdown zoals nu gepresenteerd.
Dat staat toch niet gelijk aan alles dichtgooien.
Incl scholen,
Het eigen geschetste perspectief met de Roadmap over boord kieperen (lekker voor je geloofwaardigheid).
Ik kan me best voorstellen dat een aardig deel vd bevolking denkt... Het mag wel wat strenger. Misschien vooral meer handhaven. Of de scheefheid tussen horeca en de zaken zoals ikea en tuincentra wat recht sjorren.
Ik geloof nooit dat 7 op de 10 voorstander was van de lockdown zoals nu gepresenteerd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
De meesten begrijpen en accepteren echt wel dat, ALS je de cijfertjes terug wil dringen, dat het beter een , relatief korte lockdown kan ondergaan, dan nog maanden voortmodderen op de grens van net-aan.
Whatever er gepresenteerd wordt, er is altijd wel een groep die het er om wat voor reden dan ook , niet met alles eens is, dat is normaal en prima..
Complotdenkers als RVV (zo durf ik het wel te noemen) zijn een minderheid.
Helaas hoor ik nog niks concreets over vaccinatieplannen, daar wachten een hoop mensen toch wel op.
Whatever er gepresenteerd wordt, er is altijd wel een groep die het er om wat voor reden dan ook , niet met alles eens is, dat is normaal en prima..
Complotdenkers als RVV (zo durf ik het wel te noemen) zijn een minderheid.
Helaas hoor ik nog niks concreets over vaccinatieplannen, daar wachten een hoop mensen toch wel op.
Laatst gewijzigd door Keezx op 14 dec 2020 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En dan de weekmarkten open houden...
De nieuwsberichten staan alvast klaar, burgemeesters die oproepen niet meer naar de markt te komen. Alles dicht, dus mooi voor je wandeling in de buitenlucht. En een markt is normaliter al niet echt ruim opgezet... ;p
De nieuwsberichten staan alvast klaar, burgemeesters die oproepen niet meer naar de markt te komen. Alles dicht, dus mooi voor je wandeling in de buitenlucht. En een markt is normaliter al niet echt ruim opgezet... ;p
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet wel zeker dat die peiling niet de huidige lockdown weerspiegelt.
Die roadmap hebben ze het wijselijk maar niet meer over.
En ja, ik trek ook mijn eigen plan. Gewoon lekker gaan biken en leuke dingen doen, niet op zaterdagmiddag naar de Kalverstraat. Met gezond verstand kom je een heel eind, maar blijkbaar ontbreekt dat bij een aantal mensen.
En dan is er ook nog de selectieve verontwaardiging: weinig gedoe rondom de BLM demos (behalve de 1e) maar nu wel rondom Ikea en Intratuin..... ik heb nieuws voor die klagers: beide bedrijven hadden het binnen TOP geregeld. Beter dan de gemiddelde supermarkt.
Wel fijn dat de weekmarkt open blijft; lekker op dinsdag verse kibbeling halen, heb ik nu tijd voor
Overigens heb je bijna een soort van pech als je niet op deze lange lijst staat.
http://content10c3c.omroep.nl/urishield ... roepen.pdf
Die roadmap hebben ze het wijselijk maar niet meer over.
En ja, ik trek ook mijn eigen plan. Gewoon lekker gaan biken en leuke dingen doen, niet op zaterdagmiddag naar de Kalverstraat. Met gezond verstand kom je een heel eind, maar blijkbaar ontbreekt dat bij een aantal mensen.
En dan is er ook nog de selectieve verontwaardiging: weinig gedoe rondom de BLM demos (behalve de 1e) maar nu wel rondom Ikea en Intratuin..... ik heb nieuws voor die klagers: beide bedrijven hadden het binnen TOP geregeld. Beter dan de gemiddelde supermarkt.
Wel fijn dat de weekmarkt open blijft; lekker op dinsdag verse kibbeling halen, heb ik nu tijd voor
Overigens heb je bijna een soort van pech als je niet op deze lange lijst staat.
http://content10c3c.omroep.nl/urishield ... roepen.pdf
Less is bore
Terwijl de enige echte levensvraag natuurlijk is .... waar gaan we nu naar de kapper?
https://www.youtube.com/watch?v=-kB__O73SCE
Recreatieparken mogen open blijven,maar zwembaden,restaurants en max 2-3 op bezoek of 1 gezin.
Dan heeft het toch geen zin om jezelf op te sluiten waar je ook nog dik voor moet betalen.
Dan heeft het toch geen zin om jezelf op te sluiten waar je ook nog dik voor moet betalen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Helaas is/was dat bij mij niet het geval. Ik werk bij de brandweer en mn vrouw in de ICT.
Kids mochten niet naar school dus moest thuisonderwijs geven.
Iets waar ik nu al tegenop zie na de kerstvakantie
Rutte 2
mhr-zip 0
En wanneer al geboekt, waarschijnlijk niet meer te cancelen. "Want gewoon open"
Laatst gewijzigd door mhr-zip op 14 dec 2020 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb vanmiddag nog dik een uur mijn karretje vol staan laden bij de Praxis. Was retegezellig daar, denk dat ze vandaag de grootste dagomzet ever draaien. Stonden nog wat klussen op de planning, alleen onhandig dat je nu half voorbereid je inkopen moet doen. Denk dat ik alles wel een eind heb en anders online bij bestellen.
@mhr-zip: ik denk dat de regering de impact van thuisonderwijs gruwelijk onderschat.
@mhr-zip: ik denk dat de regering de impact van thuisonderwijs gruwelijk onderschat.
Less is bore
Ik had ook nog wel wat klussen op de planning in de kerstvakantie, maar om de helft van de spullen te gaan halen heeft ook niet zoveel zin.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2020 20:38 Ik heb vanmiddag nog dik een uur mijn karretje vol staan laden bij de Praxis. Was retegezellig daar, denk dat ze vandaag de grootste dagomzet ever draaien. Stonden nog wat klussen op de planning, alleen onhandig dat je nu half voorbereid je inkopen moet doen. Denk dat ik alles wel een eind heb en anders online bij bestellen.
Ik had gehoopt dat ze de kerst troep uit de winkel moesten halen (net als drank na 8 uur in de supermarkt). Zodat je minder fun-shoppers over houdt. Maar dat wanneer je afvoer verstopt zit of je stop is gesprongen, dat je niet moet wachten op een overbelaste Post NL voordat je het weer werkend kan maken.
Dat denk ik ook, maar het houdt ook "lekker" de ouders thuis.@mhr-zip: ik denk dat de regering de impact van thuisonderwijs gruwelijk onderschat.
Die van mijn zijn 2 en 4 jaar, dus niet echt onderwijs nodig, maar die van 4 zit "al" in groep 2. Zij heeft juist het sociale deel van school nodig, ze zit bij kinderen in de klas die al 6 zijn. Die van 6 zijn een stuk groter en mondiger.
Ze mag sinds maart naar school, maar ze mist dus al heel veel "lessen" op school zo, die ze juist nodig heeft.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die van ons is in april 4 geworden. Zelfde verhaal. Wij zagen haar opbloeien na die lange 1e lockdown.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Bouwmarkten zouden wel toegankelijk blijven voor afhaal van bestelde spullen.
Omdat er altijd iets stuk kan gaan (de waterleiding bijv van een paar pagina's terug).
Dus op zich prima.., online shoppen, en ofwel laten bezorgen, ofwel zelf even afhalen.
Qua opvang/basisschool zit ik nog wat met mijn oudste.., eind januari wordt hij 4..,en de overgang van kinderopvang naar basisschool loopt nu wel in de soep.
Dat terwijl hij al een half jaar roept bijna 4 te zijn en dan naar de basisschool mag.., maar de laatste tijd "bang" is dat wij hem "achterlaten" op de basisschool. Dat soort dingen komen midden in de nacht langs als de kleine vent weer eens enge dromen heeft... Nuja, gevoelig mannetje en dan wil je voor hem de boel zo soepel mogelijk laten over gaan.
Waarschijnlijk is dit een persoonlijk voorbeeld zoals vrijwel iedereen wel een voorbeeld heeft waarom 1 van de maatregelen nogal kut uitvalt
Omdat er altijd iets stuk kan gaan (de waterleiding bijv van een paar pagina's terug).
Dus op zich prima.., online shoppen, en ofwel laten bezorgen, ofwel zelf even afhalen.
Qua opvang/basisschool zit ik nog wat met mijn oudste.., eind januari wordt hij 4..,en de overgang van kinderopvang naar basisschool loopt nu wel in de soep.
Dat terwijl hij al een half jaar roept bijna 4 te zijn en dan naar de basisschool mag.., maar de laatste tijd "bang" is dat wij hem "achterlaten" op de basisschool. Dat soort dingen komen midden in de nacht langs als de kleine vent weer eens enge dromen heeft... Nuja, gevoelig mannetje en dan wil je voor hem de boel zo soepel mogelijk laten over gaan.
Waarschijnlijk is dit een persoonlijk voorbeeld zoals vrijwel iedereen wel een voorbeeld heeft waarom 1 van de maatregelen nogal kut uitvalt
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013