Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Tja, hoe moeilijk kan het zijn om bij te houden wie prik 1 of 2 krijgt.
Hoe je dat verder gaat verwerken met eventueel bijwerkingen om het allemaal wat te verfijnen in een database, dat is van later zorg...tog?
Hoe je dat verder gaat verwerken met eventueel bijwerkingen om het allemaal wat te verfijnen in een database, dat is van later zorg...tog?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was bijna letterlijk mijn idee ook.Ernie C. schreef: ↑17 dec 2020 22:34 Ik had begrepen dat het om een "symbolische" levering 10.000 vaccins zou gaan. Dat gaat misschien niet heel veel verschil maken maar het kan toch een aardige hart onder de riem van b.v. het IC personeel zijn.
Aangezien het zorgpersoneel eerst aan de beurt is, is die administratie niet zo moeilijk lijkt mij. Je print een personeelslijst uit en zet een kruisje achter iedereen die een prikje heeft gehad. Later kun je de gegevens wel in de landelijke database krijgen.
Less is bore
Misschien kunnen jullie samen een clubje oprichten om lekker te gaan klagen? Over het feit dat ik mijn beroep bij de naam die het nou eenmaal heeft heb benoemd bijvoorbeeld (stom, kan zomaar tegen je gebruikt worden blijkbaar).
Bij sommige mensen krijg ik een ernstig Louis van Gaal gevoel inderdaad, maar dat zijn er in dit topic eigenlijk maar twee...
Bij sommige mensen krijg ik een ernstig Louis van Gaal gevoel inderdaad, maar dat zijn er in dit topic eigenlijk maar twee...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Omwille van tekort aan verpleegkundigen heb ik october en november op de IC gewerkt in de stad die men de "coronahoofdstad" van Europa noemde. Dus nee, ik ben niet gediend met je sarcastische opmerking. En ik raad je ook aan om je wat meer te verdiepen in overlijdens tgv Corona en oversterfte. Ik had het toen ook niet enkel over Nederland maar wereldwijd. Als dan iemand schrijft dat er "nauwelijks" Coronadoden zijn, dan ontkent hij het zonlicht.
Je beroep vernoemen was ook sarcastisch bedoeld . Mag ik je antwoord nu ook als "domste reaktie ooit" bestempelen?53x11 schreef: ↑17 dec 2020 23:02 Misschien kunnen jullie samen een clubje oprichten om lekker te gaan klagen? Over het feit dat ik mijn beroep bij de naam die het nou eenmaal heeft heb benoemd bijvoorbeeld (stom, kan zomaar tegen je gebruikt worden blijkbaar).
Nou speciaal voor jou dan een uitleg, want je snapt me echt niet:
Jij schrijft dat de mens de epidemie is. Daar reageer ik sarcastisch op dat het dan jammer is dat het virus er dan dus niet in lijkt te slagen de mensheid uit te roeien.
Daarmee bedoel ik niet dat ik hoop dat de mensheid uitgeroeid wordt. En ook niet dat er nauwelijks corona doden zijn (al zou je over de ernst van het virus best een objectieve discussie moeten kunnen voeren imho)
Verder denk ik dat ik mij vrij aardig op de hoogte stel van het nieuws omtrent corona in de wereld. En daar vorm ik vervolgens een andere mening mee dan jij. Kan gebeuren.
Jij schrijft dat de mens de epidemie is. Daar reageer ik sarcastisch op dat het dan jammer is dat het virus er dan dus niet in lijkt te slagen de mensheid uit te roeien.
Daarmee bedoel ik niet dat ik hoop dat de mensheid uitgeroeid wordt. En ook niet dat er nauwelijks corona doden zijn (al zou je over de ernst van het virus best een objectieve discussie moeten kunnen voeren imho)
Verder denk ik dat ik mij vrij aardig op de hoogte stel van het nieuws omtrent corona in de wereld. En daar vorm ik vervolgens een andere mening mee dan jij. Kan gebeuren.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Geweldig dat 53x11 maar tot twee kan tellen. Sorry, maar je hebt nog iemand op je negeerlijst gezet.
Ik begrijp echt niet waarom je zo persoonlijk aan de gang bent. Het is helemaal niet nodig, maar ik merk dat ik nu hetzelfde doe.
Ik begrijp echt niet waarom je zo persoonlijk aan de gang bent. Het is helemaal niet nodig, maar ik merk dat ik nu hetzelfde doe.
Beetje pot verwijt ketel, vind je ook niet Jans? (kut, heb ik weer gespiekt).
Maar je weet hoe het is met ruzie maken op het internet: alsof je meedoet aan de special Olympics. Zelfs als je wint...
Anyway. Ik ben er wel klaar mee. No more moddergooien of gestrekt been. Ik zal de mods vragen een zooitje posts (inclusief de mijne, geen zorgen) in de prullenbak te gooien.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Beetje flauw wel hoor 53x11, GENE geeft duidelijk aan dat hij midden in het strijdgewoel staat, zoals hij ook al eerder gemeld heeft en hij ervaart dat jij alleen vanuit de opgeslotenheid van je thuiswerkkamer reageert.
Dat is wat mij betreft een heel relevant argument in deze discussie.
Ik haal even de post van HOPJES aan waarin hij zegt dat iedereen op zijn eigen manier en vanuit zijn eigen werkelijkheid deze ellendige situatie ervaart. Jij was het daar ook mee eens toch?
Je kunt qua tegenargumentatie dan op z’n minst ageren, of toegeven dat hij een punt heeft. Dat maakt discussies als deze juist interessant en vooral levendig.
De handdoek in de ring gooien, als je een discussie niet kunt winnen (of je ongelijk niet wilt erkennen), is dan niet echt een optie.
Een discussie, of debat zo je wilt, heeft juist baat bij voor- en tegenargumenten. Met als impliciet doel dat je wat dichter tot elkaar komt en zodoende je eigen visie weer iets kunt bijstellen.
Er is al genoeg polarisatie in deze coronawereld. Blijf gewoon meediscussiëren! Ook al is het vanuit boosheid en frustratie.
Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit topic....
Dat is wat mij betreft een heel relevant argument in deze discussie.
Ik haal even de post van HOPJES aan waarin hij zegt dat iedereen op zijn eigen manier en vanuit zijn eigen werkelijkheid deze ellendige situatie ervaart. Jij was het daar ook mee eens toch?
Je kunt qua tegenargumentatie dan op z’n minst ageren, of toegeven dat hij een punt heeft. Dat maakt discussies als deze juist interessant en vooral levendig.
De handdoek in de ring gooien, als je een discussie niet kunt winnen (of je ongelijk niet wilt erkennen), is dan niet echt een optie.
Een discussie, of debat zo je wilt, heeft juist baat bij voor- en tegenargumenten. Met als impliciet doel dat je wat dichter tot elkaar komt en zodoende je eigen visie weer iets kunt bijstellen.
Er is al genoeg polarisatie in deze coronawereld. Blijf gewoon meediscussiëren! Ook al is het vanuit boosheid en frustratie.
Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit topic....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Edit aan de mods. Ik zou het vervelend vinden als bijdragen van mij verwijderd worden omdat 53x11 dat vraagt.53x11 schreef: ↑17 dec 2020 23:41Beetje pot verwijt ketel, vind je ook niet Jans? (kut, heb ik weer gespiekt).
Maar je weet hoe het is met ruzie maken op het internet: alsof je meedoet aan de special Olympics. Zelfs als je wint...
Anyway. Ik ben er wel klaar mee. No more moddergooien of gestrekt been. Ik zal de mods vragen een zooitje posts (inclusief de mijne, geen zorgen) in de prullenbak te gooien.
Ach ja zadel een ander maar met werk op.
Hoe droevig is het toch als je zelfs je eigen negeerknop negeert.
Je noemt het zelf moddergooien, ik denk dat je vooral bezig bent met reageren om het reageren, de argumenten van de ander doen er niet zoveel meer toe. En dan anderen regelmatig dom noemen.
Laatst gewijzigd door Jans op 18 dec 2020 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Van een ziekenhuis zou je toch mogen verwachten dat ze dat soort dingen ook bij kunnen houden?
Campagnolo Ultra Dork