Precies. En dan bestormen ze het Capitool of zo.
Soms benijd ik dat niet nadenken weleens. Maar kan ik mijn hersenen niet even on hold zetten
Gelukkig maar eigenlijk.
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Of 3 jaar overslaan... of gewoon mensen buiten laten schaatsen en hopen dat alle mensen die er met de pet niet bij kunnen lekker binnenblijven zodat je veel ruimte hebt.
Het afgelopen jaar een overheid die op allerlei mogelijke manieren gezond bewegen belemmert. Ik dan daar met m'n pet niet bij. Gewoon actief bijdragen aan één van de grootste doodsoorzaken wereldwijd. Mensen die willen bewegen zijn een belangrijk deel van de oplossing, niet het probleem. Zo moeilijk is het allemaal niet,
Ik neem aan dat het in Gelderland om de natuurijsclubs gaat.., waar nu met wat vorst eventueel vrij snel geschaatst zou kunnen worden. De meeste natuurijsbanen zullen dan vast een probleem hebben met parkeren/fietsenstalling, smalle entreepad.
Ik neem aan dat je bedoelt onvermijdbaar in plaats van niet onvermijdbaar.
Waarom zou je vaccineren als je ook lockdowns kunt opleggen? Veel gemakkelijker, toch?53x11 schreef: ↑15 jan 2021 09:03 Ondertussen is in Nederland al wel bijna 3 promille van de bevolking gevaccineerd. Daarmee bungelen we helemaal onderaan het Europese lijstje.
En terwijl de vaccins hier in de vriezer liggen in plaats van in armen geprikt te worden, vindt De Jonge het toch maar niet nodig om de eerstelijns zorg (de huisartsen) te helpen overeind te blijven.
Geeft weer vertrouwen...
(bron data: https://ourworldindata.org/covid-vaccinations, kun je zelf spelen met actuele getalletjes)