Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Een NGeco Rotor ALDHU24 power meter set Road
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
12-25 ultegra cassette en ketting.
Geen betere raad dan voorraad, aangezien bike24 al op 19-20 weken levertijd staat.
2020 WC papier
2021 Fiets onderdelen
Geen betere raad dan voorraad, aangezien bike24 al op 19-20 weken levertijd staat.
2020 WC papier
2021 Fiets onderdelen
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Jemig, wat moest ik ver terug om mijn eigen bijdrage te vinden. Ik lijk wel een loodgieter, mijn eigen spullen komen als laatste door alle drukte de afgelopen maanden...Philippos schreef: ↑02 sep 2020 15:56 Mijn fietsprestaties (of beter: gebrek aan) rechtvaardigen deze aankoop totaal niet ( ), maar ik heb een set carbon velgen gekocht en een set Tune naven om hier een wielset voor mezelf te maken. Matchie-matchie met de oranje Hope headset en zadelpenklem. Ik post tzt wel foto's van wat het geworden is. En nu het vervelendste, aftellen..........................
Tussen neus en lippen door steeds wat gedaan. Vandaag eindelijk een beetje mooi weer en tijd voor wat foto's. De wielen in mijn Lynskey gestoken
Mooi hoor! Was deze Lynskey voorheen een “Le Grimpeur” fiets?
Klopt! @Havana moet mij corrigeren als ik het fout heb, maar volgens mij was dit een van de reserve framesets van Le Grimpeur.
Ik ben er heel blij mee. Ziet veel gebruik en zo nu en dan wordt ie een beetje vertroeteld.
Dat klopt. Philippos heeft deze via mij van Mevrouw Grimpeur gekocht.
Le Grimpeur keek omlaag en zag dat ‘t goed was
Le Grimpeur keek omlaag en zag dat ‘t goed was
Mooi, je doet ‘m eer aan!
Is hij goed terecht gekomen (dat was hij eerst ook al).
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl