Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Xplova Noza S

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 16 feb 2021 11:59

Gisteravond weer lekker geZwift in een groepride met een maat elders in het land. Lekker zo'n uurtje in een grote groepride op Zwift. Eigenlijk voelde het best realistisch, vooral in de groep. Dan gaat het best hard... :)

Ik ben blij dat de Noza S zo lekker stil is. Geluiden kwamen voornamelijk van mijn krakende bottombracket , drivetrain en ventilatoren. Ondanks dat ik nooit op andere smarttrainers heb gereden kan ik niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden over de Noza S. En kan ik zeker meegaan in alle positieve reviews van gebruikers van bij o.a. Whiggle, Zwiftinsider en Bikeradar.

Bluetooth naar mijn PC toe werkt nog steeds probleemloos, dus ik ga geen ANT+ dongle meer aanschaffen denk ik.

Binnenkort zal ik ook eens mijn andere racefiets gaan Zwiften met wattagemeter om eens te vergelijken. Maar ik zal daar eerst eens een nieuwe BB in zetten en een nieuwe ketting met cassette aanschaffen.

Kornuit
Forum-lid HC

Kornuit 16 feb 2021 13:21

the_ur schreef: 15 feb 2021 18:52 Vermogen en cadans komen na een aantal workouts (max 1 uur en zonder sprint intervallen) vrijwel 100% overeen met m'n Favero pedalen.
Het probleem met Xplova Noza S is dan ook vooral met sprinten. Dan geeft hij kort te hoge waardes.

Plaats reactie