Dan zou ik een nieuwe regelen (ze gaan nog weleens kapot). Batterij houdt doorgaans anderhalf seizoen. Overigens wel een batterij met een beetje kwaliteit gebruiken want mijn ervaring met de allergoedkoopste is niet best.@DennisGiant, de cadansmeter zit ingebouwd in de powermeter, toch? Ik heb de RideSense van Giant voor cadans, maar dat apparaatje is ook echt dramatisch! De gemiddelde duur van een batterij is 1 rit ongeveer inmiddels..
Giant
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Bij de komende beurt mijn dealer maar eens vragen, inderdaad. Ik heb 'm nu anderhalf jaar, maar inmiddels al een keer of 8 het batterijtje vervangen (gebruik altijd Ikea knoopcellen, niet echt top of the range inderdaad..)
@Dennis, ik zou inderdaad ook langs de dealer gaan, zeker als ie net nieuw is.
@Dennis, ik zou inderdaad ook langs de dealer gaan, zeker als ie net nieuw is.
De Pro heeft carbon wielen en volledige carbon voorvork (met dikkere vorkbuis), de gewone advanced heeft alu wielen en een alu vorkbuis (in een standaard maat)
Frames zijn gelijk.
De Pro zal dus wat lichter zijn en (volgens Giant) wat stijver aan de voorkant. Of je dat gaat merken? Geen idee, waarschijnlijk niet.
Frames zijn gelijk.
De Pro zal dus wat lichter zijn en (volgens Giant) wat stijver aan de voorkant. Of je dat gaat merken? Geen idee, waarschijnlijk niet.
-
- Forum-lid
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 18 feb 2015 11:18
Wat TL schrijft klopte voor de 2020 modellen.
De advanced 2021 heeft ook een carbon vorkbuis alleen dan andere maatvoering als de pro. De pro heeft de 1 1/4 vorkbuis die strakker en stijver is. Tevens heeft de pro een sl fleet zadel en slr1 carbon wielen. En verder afgemonteerd met contact sl stuurpen en stuur. En een Ride sense. Snelheids en cadanssensor.
De advanced heeft dus een contact stuur en stuurpen. Die zijn wat zwaarder. En een approach zadel ipv de fleet sl en de 1+ de goedkopere slr2 carbon wielen.. En geen Ride sense. Ik zelf heb de pro 2. Super fiets en de 105 doet echt niet onder voor de Ultegra. Heb voor deze gekozen omdat ik het frame mooier vindt en de betere carbon wielen bezit. Maar dat is persoonlijk
Ja idd, maar ik had er vergeten bijzeggen dat de reach ook 13mm te ruim is, maar als dit met een stuurpen van 12cm is maakt dit natuurlijk niet uit. Het probleem is dat de XS mij perfect past maar niet verkrijgbaar is in Nederland en België, enkel Frankrijk, Italië.... Maar de small is nu wel plots verkrijgbaar, dus weeg ik mij opties af.
XS heb ik voorbesteld, maar moet uitgeleverd worden door 1 van de landen waar deze wel verkrijgbaar is. Aangezien het tekort deze moment, is dit ook al niet zo eenvoudig uiteraard
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16474
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
De opgegeven reach houdt geen rekening met de lengte van de stuurpen.
Als de reach van het frame 13 mm te lang is kan je dat opvangen door een 15 mm kortere stuurpen en een stuur met een 2 mm langere reach.
Of 10 mm kortere stuurpen en stuur met 3 mm kortere reach.
Wat je eerdere vraag over de stack, als je een nog lagere stack wil zou je kunnen opteren voor een -10° of -17° stuurpen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bedankt, hier kan ik wat mee.sensawielerfan schreef: ↑13 mar 2021 09:49Wat TL schrijft klopte voor de 2020 modellen.
De advanced 2021 heeft ook een carbon vorkbuis alleen dan andere maatvoering als de pro. De pro heeft de 1 1/4 vorkbuis die strakker en stijver is. Tevens heeft de pro een sl fleet zadel en slr1 carbon wielen. En verder afgemonteerd met contact sl stuurpen en stuur. En een Ride sense. Snelheids en cadanssensor.
De advanced heeft dus een contact stuur en stuurpen. Die zijn wat zwaarder. En een approach zadel ipv de fleet sl en de 1+ de goedkopere slr2 carbon wielen.. En geen Ride sense. Ik zelf heb de pro 2. Super fiets en de 105 doet echt niet onder voor de Ultegra. Heb voor deze gekozen omdat ik het frame mooier vindt en de betere carbon wielen bezit. Maar dat is persoonlijk