Wielerseizoen 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ewan had het net zo goed verdiend: als sprinter mee boven kunnen komen is gewoon knap. De rest was niet goed genoeg om hem eraf te rijden.
Mooie zege voor Stuyven!
Mooie zege voor Stuyven!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mooie winnaar maar wat een slap gelul van vd Poel dat dit het maximaal haalbare was. Als je tot de laatste halve km in de buik van het peloton zit, kun je de vd Poel factor niet meer uitspelen en kun je met deze ploeg niet meer winnen.
Je mag er natuurlijk voor kiezen om de koers niet te maken. Daar heb je zelfs voordeel van in volgende koersen maar daar kun je best eerlijk over zijn.
Je mag er natuurlijk voor kiezen om de koers niet te maken. Daar heb je zelfs voordeel van in volgende koersen maar daar kun je best eerlijk over zijn.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Niet eens met je analyse Ernie: VDP heeft natuurlijk leergeld betaald, dit was zijn eerste editie en zijn ploeg is nu ook niet echt door de wol geverfd op dit specifieke terrein en soort koers (wachten en sparen)
Ik vond het echt geweldig om Stuyven te zien winnen! En dan ook nog een rassprinter er op leggen. Cavendish heeft 'm in elk geval nog een keer gewonnen.
Het was niet zo spannend als geheel misschien maar de laatste 3km vond ik toch echt wel heel erg spannend. (Maar ja, ik moest het dan ook hebben van spotza radio ipv de tv)
Ik vond het echt geweldig om Stuyven te zien winnen! En dan ook nog een rassprinter er op leggen. Cavendish heeft 'm in elk geval nog een keer gewonnen.
Het was niet zo spannend als geheel misschien maar de laatste 3km vond ik toch echt wel heel erg spannend. (Maar ja, ik moest het dan ook hebben van spotza radio ipv de tv)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Mooie zege van Stuyven, gewonnen omdat hij durfde te verliezen, de rest verloren omdat ze bang waren om te verliezen.
Aanval van Alaphilippe zat niet zoveel op als vorig jaar, idem dito bij Wout en de rest. Als renners als Julian, Wout, en VdP er bergop Ewen niet afkrijgen dan kan je toch stellen dat die hun escapades van Tirrenico nog in de benen zaten.
Aanval van Alaphilippe zat niet zoveel op als vorig jaar, idem dito bij Wout en de rest. Als renners als Julian, Wout, en VdP er bergop Ewen niet afkrijgen dan kan je toch stellen dat die hun escapades van Tirrenico nog in de benen zaten.
Ik vond dat matthieu geen superindruk liet. Maar zijn positioneringdat is echt niet te begrijpen, tussen de cipressa en tot juist voor de top van de stelvio zat hij echt heel ver. Hadden wout en alaphilippe even sterk uitgehaald als verleden jar was hij weer gezien.lugosi schreef: ↑20 mar 2021 19:59 Mooie zege van Stuyven, gewonnen omdat hij durfde te verliezen, de rest verloren omdat ze bang waren om te verliezen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Stelvio.....fiedoo schreef: ↑20 mar 2021 20:47
Ik vond dat matthieu geen superindruk liet. Maar zijn positioneringdat is echt niet te begrijpen, tussen de cipressa en tot juist voor de top van de stelvio zat hij echt heel ver. Hadden wout en alaphilippe even sterk uitgehaald als verleden jar was hij weer gezien.
oei zat ik weer in gedachten op mijn lievelingscol toch zekerafrit13 schreef: ↑20 mar 2021 20:49Stelvio.....fiedoo schreef: ↑20 mar 2021 20:47
Ik vond dat matthieu geen superindruk liet. Maar zijn positioneringdat is echt niet te begrijpen, tussen de cipressa en tot juist voor de top van de stelvio zat hij echt heel ver. Hadden wout en alaphilippe even sterk uitgehaald als verleden jar was hij weer gezien.

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.