Invloed corona op fietsevenementen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nauw......de stelletje lapswanzen wat gister de hele dag heeft staan kleuterruzieen moet wel ons land besturen. Daarmee vergeleken zijn zelfs de irritantste fietsgroepen nog klein bier
Less is bore
Maakte ze zich maar zo druk over echt belangrijke onderwerpen,
Afijn, Over fiets groepen gesproken, ik had er gisteren nog over
Weet je hoe moeilijk het is als je met 8 ( zelf gezinde) mannen een weekje fiets vakantie gaat en het iedereen maar de zin te maken....
En dan hebben ze het dat het zo goed is meer diversiteit in de kamer... de ellende word alleen nog complexer.
Afijn, Over fiets groepen gesproken, ik had er gisteren nog over
Weet je hoe moeilijk het is als je met 8 ( zelf gezinde) mannen een weekje fiets vakantie gaat en het iedereen maar de zin te maken....
En dan hebben ze het dat het zo goed is meer diversiteit in de kamer... de ellende word alleen nog complexer.
Om ondanks de corona-maatregelen toch een evenement door te kunnen laten gaan heb ik afgelopen half jaar gewerkt aan een meerdaagse fietsevenement. En dat is gelukt
▸Meerdere startlocaties, verspreid door Nederland
▸Meerdere afstanden per startlocatie
▸Meerdere dagen waarop dit verreden kan worden
Op 6-9 mei 2021 wordt de 1e editie van Rondje Wielercafes georganiseerd. Een evenement langs diverse wielercafés in Nederland. Hiermee hebben alle fietsers weer een evenement om naar uit te kijken.
Wanneer de terrassen t.z.t. open kunnen zal dit van grote waarde zijn voor veel mensen, ook voor dit evenement. Wanneer de terrassen gesloten blijven, is alleen afhalen mogelijk. Hoe dan ook: op deze manier kunnen fietsers weer een toertocht rijden en hebben de wielercafés weer wat meer omzet.
Uiteraard is er wel een maximum gesteld per startlocatie, om een grote piek/drukte te voorkomen.
Ik weet niet zeker of het is toegestaan om een eigen evenement hier te noemen. Als dit niet is toegestaan hoor ik dit graag, dan zal ik de post aanpassen of verwijderen.
▸Meerdere startlocaties, verspreid door Nederland
▸Meerdere afstanden per startlocatie
▸Meerdere dagen waarop dit verreden kan worden
Op 6-9 mei 2021 wordt de 1e editie van Rondje Wielercafes georganiseerd. Een evenement langs diverse wielercafés in Nederland. Hiermee hebben alle fietsers weer een evenement om naar uit te kijken.
Wanneer de terrassen t.z.t. open kunnen zal dit van grote waarde zijn voor veel mensen, ook voor dit evenement. Wanneer de terrassen gesloten blijven, is alleen afhalen mogelijk. Hoe dan ook: op deze manier kunnen fietsers weer een toertocht rijden en hebben de wielercafés weer wat meer omzet.
Uiteraard is er wel een maximum gesteld per startlocatie, om een grote piek/drukte te voorkomen.
Ik weet niet zeker of het is toegestaan om een eigen evenement hier te noemen. Als dit niet is toegestaan hoor ik dit graag, dan zal ik de post aanpassen of verwijderen.
Dankje! Als je nog ideeën of aanvullingen hebt hoor ik het graag
Redelijk wat nieuws van het front
- Les 3 Ballons voorlopig uitgesteld
- La Marmotte bekijkt 4 verschillende opties.
Vorige week was al bekend dat GF Vosges verplaatst is naar 12-9.
- Les 3 Ballons voorlopig uitgesteld
- La Marmotte bekijkt 4 verschillende opties.
Vorige week was al bekend dat GF Vosges verplaatst is naar 12-9.