Welke fietsdrager?
Ik zoek een fietsdrager op trekhaak voor 2 fietsen maar die ook kan kantelen.
Maar om nog wat te verduidelijken: wanneer in onze golden retriever in de koffer zit is het de bedoeling wanneer de fietsen gekanteld zijn onze hond nog vlot de koffer kan verlaten.
Is dit mogelijk of is de ruimte tussen de fietsen en de kofferruimte te krap dan?
Maar om nog wat te verduidelijken: wanneer in onze golden retriever in de koffer zit is het de bedoeling wanneer de fietsen gekanteld zijn onze hond nog vlot de koffer kan verlaten.
Is dit mogelijk of is de ruimte tussen de fietsen en de kofferruimte te krap dan?
Ik heb een SUV, een 8j jonge Ierse Setter en een Thule EasyFold XT2 933.
De hond kan, met de drager gekanteld, net erlangs de koffer in springen. Maar hij moet wel goed mikken, door de combinatie hoge koffer/beperkte ruimte. Moest de kofferopening wat smaller zijn zou het hem niet lukken. Eruit springen is veel makkelijker.
De hond kan, met de drager gekanteld, net erlangs de koffer in springen. Maar hij moet wel goed mikken, door de combinatie hoge koffer/beperkte ruimte. Moest de kofferopening wat smaller zijn zou het hem niet lukken. Eruit springen is veel makkelijker.
Ik rijd met een Peugeot 308 Break
Ik rijd met een BMW X3 en heb een Thule fietsendrager voor 3 fietsen.
Met de fiets op de verste steun geplaatst, lukt het onze Duitse herder om in en uit de koffer te springen, maar heel ruim is het allemaal niet.
Best trachten een fietsdrager te lenen (demo model) , of zelfs te huren voor een dag, en uittesten op je eigen wagen.
Dirk
Met de fiets op de verste steun geplaatst, lukt het onze Duitse herder om in en uit de koffer te springen, maar heel ruim is het allemaal niet.
Best trachten een fietsdrager te lenen (demo model) , of zelfs te huren voor een dag, en uittesten op je eigen wagen.
Dirk
Goede tipddetaey schreef: ↑29 jul 2021 11:09 Ik rijd met een BMW X3 en heb een Thule fietsendrager voor 3 fietsen.
Dirk
Bizar dat jullie je hond in een koffer vervoeren. Ik ben geen hondenliefhebber, maar dat gaat me echt te ver.
Kan je dat dier niet gewoon in de achterbak laten liggen?
Kan je dat dier niet gewoon in de achterbak laten liggen?
Ja, en? Waarom doe je een hond in een koffer. Een koffer is bedoeld om spullen mee te vervoeren.
Dit is toch de vraag niet.
De veiligste manier om een hond te vervoerd is de kofferbak. Zowel voor dier als mens.
Hond ligt vast of zit in een kofferbench
- Tracing_NL
- Forum-lid
laat maar Havana,
je humor wordt niet begrepen, Ik vind hem wel leuk!
je humor wordt niet begrepen, Ik vind hem wel leuk!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Nu snap ik hem