Drugsmaffia met Godfatherallures
Het Patrick Lefevere topic
godfatherallures, okee nog, maar met drugsmaffia ga je wel heel ver. Een ander neerhalen om wat hij zegt en dan zelf zo een praat (ongefundeerd?) verkopen???
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- thestudent
- Forum-lid HC
Als t de maffia was dan was Sam al een tijdje geleden "verdwenen" tijdens een trainingsritje...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel te veel eer voor zo’n figuur. Eerder het etterjongetje wat vroeger al de grootste pestkop van de klas was en geen flauw benul heeft wat zijn dominante lompe gedrag teweeg brengt.
Less is bore
Ach, heeft niet elke schoolplein bully het gevoel almachtig te zijn? En drugsmaffia lijkt mij duidelijk: Lefevere zat tot over zijn oksels in het epotijdperk en is daarna met het aantrekken van cera-dokter Ibarguren Taus gewoon op die voet doorgegaan.daniel1975 schreef: ↑18 sep 2021 10:49Veel te veel eer voor zo’n figuur. Eerder het etterjongetje wat vroeger al de grootste pestkop van de klas was en geen flauw benul heeft wat zijn dominante lompe gedrag teweeg brengt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ben ik met je eens Timo.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Als je als ploeg hebt ingeschreven, dan moet je met X man aan de start komen starten. Zwak, ziek of misselijk? Geen manschappen? Jammer voor je: starten! Met een team wel te verstaan.
Daar ontkomt niemand aan. Na 7km mag de eerste afstappen. En heb je aan de regels voldaan
Daar ontkomt niemand aan. Na 7km mag de eerste afstappen. En heb je aan de regels voldaan
noem eens 1 bekende nederlandse topwielrenner die van 1985 tot 2010 niet op doping betrapt is voor je anderen beschuldigt?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.