Het grote domme vragen topic
Je moet de diameter van het gat meten en dan zoeken. Iha zijn ze in de lengte doorgesneden dus dan hoeft de bedrading er niet uit om ze erop te schuiven.
Shimano heeft ze specifiek voor Di2 kabels (Shimano SM-GM01/02 resp 6mm rond en 7/8mm ovaal).
Jagwire heeft een heel assortiment met diverse diameters en hoeken .
Shimano heeft ze specifiek voor Di2 kabels (Shimano SM-GM01/02 resp 6mm rond en 7/8mm ovaal).
Jagwire heeft een heel assortiment met diverse diameters en hoeken .
RVS balhoofdlagers, zou dat een oplossing zijn voor al het vocht en prut dat erop geschoten wordt (vooral onderste)?
Oftewel: een RVS balhoofdlager is twee keer zo duur, maar gaat die ook (minstens) twee keer zo lang mee?
Oftewel: een RVS balhoofdlager is twee keer zo duur, maar gaat die ook (minstens) twee keer zo lang mee?
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13778
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Misschien iets, maar vooral goed veel vet in en om het lager.
En zeker ook het lager bovenin, zodat er minder vocht naar binnen kan.
Daarnaast af en toe even onderhoud plegen en het bovenste weer uitvoeren.
Als je heel veel in de regen rijd wat meer onderhoud dan droog weer.
En zeker ook het lager bovenin, zodat er minder vocht naar binnen kan.
Daarnaast af en toe even onderhoud plegen en het bovenste weer uitvoeren.
Als je heel veel in de regen rijd wat meer onderhoud dan droog weer.
Vandaag heb ik anderhalf uur rustig gefietst maar wel met een stuk hogere cadans dan ik normaal doe.
Direct na het fietsen was ik al moe en eigenlijk voelt het alsof ik of veel langer of veel harder heb gefietst.
Is trainen op cadans echt zo vermoeiend?
Direct na het fietsen was ik al moe en eigenlijk voelt het alsof ik of veel langer of veel harder heb gefietst.
Is trainen op cadans echt zo vermoeiend?
-
- Forum-lid
- Berichten: 361
- Lid geworden op: 21 sep 2014 01:16
Een vraag waarop ik het anwoord zou moeten weten, maar ik weet het simpelweg niet...
Kan ik oude remblokken uit één stuk (Tiagra 4600, zie foto) vervangen door cartridge-stijl blokken zoals op moderne velgremmen? Of zit daar verschil in de geometrie/bevestiging of andere problemen waar ik tegenaan ga lopen?
Kan ik oude remblokken uit één stuk (Tiagra 4600, zie foto) vervangen door cartridge-stijl blokken zoals op moderne velgremmen? Of zit daar verschil in de geometrie/bevestiging of andere problemen waar ik tegenaan ga lopen?