Als je deze eet vlak voor, na of tijdens het fietsen zijn ze wel fietsgerelateerd.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Een nieuwe combinatietang.
Ik raak nooit gereedschap kwijt maar ik loop op dit moment tussen eigen klus (oa badkamer) en flat dochter nogal heen en weer.............
Tasje met een paar stukjes gereedschap is bij het grof vuil gekomen. Andere gereedschap waren schroevendraaiers en daar heb ik er wel 200 van en dan overdrijf ik niet. Hamers ook bizar veel maar combinatietang maar 1.............gewoon weer een Knipex gekocht. Vorige heeft het ruim 40 jaar vol gehouden dus die keuze was niet slecht.
Ik raak nooit gereedschap kwijt maar ik loop op dit moment tussen eigen klus (oa badkamer) en flat dochter nogal heen en weer.............
Tasje met een paar stukjes gereedschap is bij het grof vuil gekomen. Andere gereedschap waren schroevendraaiers en daar heb ik er wel 200 van en dan overdrijf ik niet. Hamers ook bizar veel maar combinatietang maar 1.............gewoon weer een Knipex gekocht. Vorige heeft het ruim 40 jaar vol gehouden dus die keuze was niet slecht.
Knipex is inderdaad goed spul. Al mijn tangen en VDE-tangen zijn van Knipex. Al dik 25 jaar in gebruik.Gastheerg schreef: ↑13 jan 2022 17:42 Een nieuwe combinatietang.
Real men wear blûk!!! Marcel
Nerd alert.
- Bijlagen
-
- 2052D6D3-3749-41B3-97E1-897C55D90583.gif (455.07 KiB) 497 keer bekeken
Apparaten voor de nieuwe keuken besteld. Lange levertijd, maar de keuken zelf staat er ook pas in mei;
Falcon Nexus 110 inductie fornuis
Miele combi-stoomoven met vaste wateraansluiting.
De bedoeling van die laatste is dat ik het net wat makkelijker/lekkerder vindt om goed voor mezelf te zorgen en meer groenten te eten.
Falcon Nexus 110 inductie fornuis
Miele combi-stoomoven met vaste wateraansluiting.
De bedoeling van die laatste is dat ik het net wat makkelijker/lekkerder vindt om goed voor mezelf te zorgen en meer groenten te eten.
-
- Forum-lid HC
In juli de keuken besteld, die staat er inmiddels, maar de ovens en kookplaat levertijd onbekend..........
Goed verhaal..... Maargoed met Corona en het chip tekort leg je alles uit.
Goed verhaal..... Maargoed met Corona en het chip tekort leg je alles uit.
- thestudent
- Forum-lid HC
Mijn ouders hebben ook nog vier maanden moeten wachten op hun oven. Na installatie van hun keuken in september is de oven net na de kerstvakantie geinstalleerd.
Laatst gewijzigd door thestudent op 17 jan 2022 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!