Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Tsja, altijd leuk zo'n suggestieve opmerking zonder context. Dat was in 2017 tegen de u15 ploeg van FC Dallas. Het was groot nieuws, niet alleen omdat mannen met een minderwaardigheidscomplex het geweldig vonden maar vooral omdat de ploeg, die overigens niet op volle sterkte aantrad, wel vaker dat soort wedstrijdjes speelde waarin ze nooit vol gas gaan en toch normaal gesproken altijd ruim winnen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid HC
Zeker. Ik heb bij ons bedrijf om meer vrouwen gevraagd (en nog meer met mij).Enzzo schreef: ↑25 feb 2022 19:31 Ik begrijp sowieso niet waarom vrouwen in dezelfde functies als mannen minder betaald krijgen.
Of het nu tennis, wielrennen, ceo of schoonmaker is.
Die ongelijkheid speelt al eeuwen en is al die tijd gewoon een schande.
Dat Trek daar al enig tijd iets aan probeert te doen siert ze. Maar er is nog een lange weg te gaan.
Je moet gewoon een mooie balans van mannen en vrouwen hebben.
Iedereen heeft z'n sterke kanten. Als ik het niet meer weet vraag ik veelal advies aan een vrouw en man.
Heel interessant.
Maar een vrouwen of wat voor quota vind ik onzin. Mijn eigen vrouw noemt een vrouwen quoten een tweederangs quotem en zou ergens niet gaan werken als dat de reden is. Bedrijven of wat dan ook moeten inzien dat het nodig is, dat werkt daarna het leukste
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat een machtsvertoon van Van Vleuten vanmiddag!
Niet omkijken en “gewoon” gaan.
Niet omkijken en “gewoon” gaan.
Ze leveren geen gelijke prestatie maar willen wel gelijk geld. Als ze een gelijke prestatie zouden leveren dan zouden ze meefietsen met de mannen. Maar als ik alle reacties lees willen heel veel mensen graag anders beweren omdat het anders discriminatie is of zo.
Maar niemand kan op basis van hun absolute prestaties beweren dat ze een gelijke prestatie leveren op de fiets.
Maar niemand kan op basis van hun absolute prestaties beweren dat ze een gelijke prestatie leveren op de fiets.
Volgens mij zit je op een verkeerd forum. Of ga jij ook kindjes baren?bakboord1 schreef: ↑26 feb 2022 21:17 Ze leveren geen gelijke prestatie maar willen wel gelijk geld. Als ze een gelijke prestatie zouden leveren dan zouden ze meefietsen met de mannen. Maar als ik alle reacties lees willen heel veel mensen graag anders beweren omdat het anders discriminatie is of zo.
Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal niet gelijk ontworpen, dus zullen we het met de verschillen moeten doen.
Geeft niet hoor, gelukkig zijn er genoeg die er anders over denken.
Sinds wanneer is het gebaard hebben van een kind een criterium om meer te verdienen in de sport? Zijn er aparte sportklasses voor vrouwen die een kind hebben gebaard en voor vrouwen die dat niet hebben gedaan?
Jans, je praat onzin en dat weet je donders goed omdat er geen argumenten zijn om een ongelijke prestatie hetzelfde te waarderen.
Jans, je praat onzin en dat weet je donders goed omdat er geen argumenten zijn om een ongelijke prestatie hetzelfde te waarderen.