Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank jullie wel. Helaas is het heel slecht weer de afgelopen dagen en op dit moment waaien de pannen van het dak dus een rondje fietsen zit er nog niet in.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik zag vandaag lakschade bij het bracket van m’n sl7 sworks van 18 maanden oud.Hoe word dit normaal gesproken opgelost bij specialized?Dinsdag ga ik bij de dealer langs.
Kleurstelling is ook niet meer meer beschikbaar
Kleurstelling is ook niet meer meer beschikbaar
Specialized Diverge Axs
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon eraf gesprongen lak tijdens monteren van BB.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar een fiets die een jaar in gebruik is.., komt langs voor onderhoud.., Moet je dan het bracket vlak maken voor het plaatsen van een nieuw lager? 1) verwacht je zeker van specialized fietsen niet een kwaliteitsniveau waarbij de brackets vlak zijn. En 2) je gaat toch niet bij elke vervanging van je bracketlagers opnieuw moeten vlakken?
áls direct bij monteren een stukje lak eraf gesprongen is, had de fietsenmaker dat wél op zijn minst even mogen melden.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Carbon frames vlakken is niet gebruikelijk (en eigenlijk niet nodig). Slecht op de foto te zien maar het C-bear lager sluit volgens mij niet heel mooi aan op de bracketpot. Verder zou ik me niet heel veel zorgen maken op een lakschade aan de onderzijde van een braketpot met de passende lak is dit goed bij te tippen.